Golden Rose Holiday Ojeler

 Haftanın ilk yazısına  rengarenk Holiday ojelerle başlamak istiyorum.Umarım haftamızda rengarenk geçer.
Havaların ısınmaya başlamasıyla renkli ojelere daha çok elimiz gidecek.Bugün elimdeki Holiday ojeleri birlikte göstermek istedim ki özellikle online alışverişte renk seçmede zorlananlara yardımcı olsun.


 Golden Rose Holiday Koleksiyonu Ojeleri geçtiğimiz yıl çıkarmıştı.Dokulu oje grubundan ojelerin hem mat(sim içermeyen)hemde glitter içeren çeşitleri var.Ben genellikle sim,glitter içeren renkleri tercih etmişim.
Siz oje rengi seçerken mevsim önemli midir bilmiyorum ama mevsim benim seçimlerimi oldukça etkiler.Bu sebeple 58 ve 59 daha çok kışın kullandığım renkler oldu.Yaz sonuna doğru ise seriye yaz renkleri eklendi.Bende resimde gördüğünüz sarı ve pembe ojeleri aldım ancak hevesimi alamadan gelen sonbaharla bu sezon kullanılmak üzere rafa kaldırdım.


 Serideki tüm ojeler örtücülüğü yüksek ojeler.Genellikle tek kat yeterli olurken iki kat uygulandığında daha hoş bir görüntü elde ediliyor.Kuruma süreleri oldukça hızlı olan ojeler kuruduktan sonra şeker görünümlü tırnaklara sahip olmanızı sağlıyorlar.


 Belirmek istediğim bir nokta var ki bu ojeleri kullanırken çok uzun zaman bekletilmemesi gerektiği.Özellikle belli bir miktarın altına inen ojelerin kıvamları bir miktar koyulaşabiliyor bu da ikinci katı uygulamayı zorlaştırıyor.Ben 58 ve 63 numaralı ojelerimde bunu yaşadım.


Ben aldığım ojenin rengini çok sevdim ve hala başka renklerini almayı planlıyorum.Sizde bu ojeleri beğendiyseniz  Golden Rose Kioskları ve bazı parfümerilerde bulabilirsiniz.Denk gelemezseniz goldenrosestore adresi imdadımıza yetişiyor.

Siz Holiday ojeler hakkında neler düşünüyorsunuz,en beğendiğiniz renk hangisi?
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.