Göz Altı Morlukları Neden Olur? Nasıl Geçer? Nasıl Kapatılır?



Merhabalar, bana en çok soru gelen göz altı morlukları ile ilgili bir video çektim. Göz altı morlukları ile ilgili bildiğim çoğu konuyu sizlerle paylaşmaya çalıştım. Genetik göz altı morlukları olanların kesinlikle izlemelerini tavsiye ediyorum.

Video da göz altı morlukları neden olur? Neler iyi gelir,nasıl geçirebiliriz gibi konulara deyinmeye çalıştım. 

Birde, geçmeyen genetik morluklar için benim nasıl kapattığımı gösterdim. 

Umarım beğenirsiniz.

Videoyu izlemek için Tık Tık.



Sevgiler.

Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.