Günlük Doğal Makyaj Videosu Youtube'da!


İlk makyaj videomu da hayırlısıyla çektim :) 
Kamera açısıydı, netlemeydi falan derken bu işin cidden zor olduğunu anlamam bir oldu. :D Evet itiraf ediyorum, cidden çok zor oldu ama çok da keyifliydi. 

İlk videomda, günlük doğal bir makyaj uygulaması yaptım. Ben çekerken çok keyif aldım, umarım sizde izlerken keyif alırsınız.. Abonem olursanız da çok sevinirim.

Videomu izlemek için tıklayabilirsiniz.

İyi seyirler..

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.