L'Oreal Paris Skin Perfection Cilt Bakım Nemlendirici Kremi

L'Oreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici Krem
L'Oreal Paris Skin Perfection: Correcting Day Moisturiser


loreal-paris-skin-perfection-cilt-bakim-nemlendirici-kremi
loreal paris skin perfection cilt bakım nemlendirici kremi

L'Oreal Paris, bu senenin en güzel ataklarından birisini yaparak, yeni olmasına rağmen gün geçtikçe daha da popülerleşen, cilt bakımında her cilt tipine uygun olabilecek güzel bir seriye imza attı ve Skin Perfection Cilt Bakım Serisi ile karşımıza çıktı. Ben L'oreal 'in makyaj ürünlerini cilt bakım skalasından daha çok beğeniyorum, daha doğrusu beğeniyordum demek isabetli olacak. (Özellikle L'oreal Paris SuperLiner Carbon Gloss benim makyajımın olmazsa olmazıdır)


Ancak son zamanların gözde serisi olan , 20'li 30'lu yaşlara özel Skin Perfection cilt bakım ürünlerinde beklentilerimin üzerinde bir başarıyla karşılaştım. Serinin en çok sevdiğim ürünü ise, kesinlikle ve kesinlikle nemlendiricisi kremi oldu. Ben Bumerang gönderisi sayesinde deneyimleme şansı buldum. L'Oreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici 'yi epey uzun bir süredir kullanan bir karma cilt olarak, hakkında detaylı yorumlarımı ve cildime olan etkisini şu şekilde özetleyebilirim :


loreal-paris-skin-perfection-cilt-bakim-kullananlar
loreal paris skin perfection cilt bakım
Her şeyden öte, çok canlı ve albenili bir ambalaj ile sunuluyor olması Skin Perfection serisini daha cezbedici kılıyor. Ben sade ambalajlı cilt bakım ürünlerini de seviyorum, bu yönde illa ki şık görünümlü ambalaj aramıyorum ancak kim daha canlı, daha pembe görsellik sunan kozmetikleri kullanmak istemez ki? Sadece renginin canlılığı ve duruşu değil, aynı zaman da kalite olarak da gayet iyi bir ambalaja sahip.

loreal+paris+Skin+Perfection+Cilt+Kusursuzlaştırıcı
loreal paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı
loreal-paris-skin-perfection-fiyat
loreal paris skin perfection
Skin Perfection cilt bakım serisinin asıl özelliği, makyajsızken bile cildin güzelliğini vurgulayacak bakımı yapabilmesi. Özellikle hepimizin ortak sorunu olan bölgesel kızarıklıklar ve cilt tonu eşitsizliklerini ortadan kaldırmaya yönelik görevi üstlenmesi. Günlük kullanıma ideal olarak değerlendirdiğim bu nemlendirici krem aynı zamanda her cilt tipine hitap ediyor oluşuyla beni bu konuda biraz şaşırttı. Çevremde bu kremi kullanan çok arkadaşım var. Son aylarda, özellikle Watsons ve Gratis indirimleri de buna bir bahane olarak bu kremi edinen bir çok kişi biliyorum. Ben karma ciltliyim, bu krem bana iyi geldi. Kız kardeşim kuru ciltli, ona da iyi geldi. Ve yakın arkadaşım yağlıya dönük karma ciltli (hatta yağlı denebilir) o da problemsiz şekilde kullandı. Hatta diyebilirim ki, üçümüzün de ortak olarak memnun kaldığı ender ürünlerden birisi oluverdi. Her üçümüzde de bu krem var, bence bu durum zaten kremin zaferini gizliden gösteriyor.

loreal-paris-skin-perfection-cilt-bakim-nemlendirici-kremi-kullananlar
loreal paris skin perfection cilt bakım nemlendirici kremi

Bu konuda her cilt tipiyle anlaşması bana göre iyi bir başarı. Cildi yumuşatma ve yumuşaklığını muhafaza etme konusunda da aynı başarıya sahip. Ben hiçbir kremin Photoshop etkisi yarattığını düşünmediğim için, kremin mucize kusursuzlaştırma vasfından bir beklentiye kapılmadım ve hatta bu aşamayı ikinci plana attım. Cildimde sorun ettiğim gözeneklerim, bu sıra sanıyorum ki sporun detoks atma etkisiyle muazzam küçüldü. Bu kremi de tek başına olmasa da bir başka kremle birlikte değişimli kullandım, kremin de gözenek küçültmede bir payı olduğunu düşünüyorum. Ancak bana göre önemli olan, cilt bakım ürünlerimizi daimi olarak kullanmak ve fazla kurutucu bakım ürünleriyle çok haşır neşir olmamak daha etkili bir adım. Hayatımızı nasıl yaşadığımız, ne kadar doğru beslendiğimiz, spor yapıp yapmadığımız o kadar önemli bir paya sahip ki... Tek başına bir kozmetik kreminden fayda görmeyi ummak yerine, doğru ve bedenimizin bizden istediği şekilde sağlıklı bir yaşam sürmek (en azından sürmeye çalışmak) hiçbir kremin yapamayacağı kadar iyi bir cildi de beraberinde sağlayacaktır zaten. Ki benim kozmetik ürünlerini ne kadar çok eğlenceli bulduğum aşikar, ama buna rağmen kozmetiksel bakımın ütopik beklentilerine girmiyorum. Cilt bakımını hem keyif verdiği için hem de cilt adına düzenli ve sağlıklı bir yaşam eşliğinde düzeltici yanını gördüğüm için önemsiyorum. Her yerden kolay erişilebilir oluşu, fiyatının uygunluğu, mis gibi kokusuyla iyi bir bakım yapma hissini oluşturması, günlük kullanıma ideal olması, ambalaj yönünden kadınlara oldukça hitap eden güzellik ile gönül çalışı ve tüm cilt tiplerinde son derece çabuk emilen, verdiği yumuşaklığın uzun süreyle muhafaza eden L'Oreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici 'yi, bir deneyin dediklerim arasında yer alıyor. Fiyatı ise 28 - 30 Lira arasında, indirim dönemlerinde çok daha makul fiyata edinebilirsiniz.


loreal paris skin perfection krem kullananlar
loreal paris skin perfection krem kullananlar
Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.