MAC - Club

Merhaba.

Geldik yine Mac'in oldukça sıradan gözüküp aslında içinde birden çok renk geçişine sahip olan duochrome farına.

Club tarifi zor bir far aslında, elinize ilk aldığınızda kahve yeşil gibi gözüküyor lakin uygulamaya başladığınızda her şey biranda değişiyor, ben dağıtmadan direk göz kapağıma fırçayla aldığımda kahvenin içerisinde ağır basan yeşilliği görürken, karıştırma esnasında ise renk bu sefer morumsu, kızılımsı bir hal alıyor, mor kızıl deyince korkmamak gerek çünkü aldığı her tonun içerisinde bence kahve alttonu içerdiğinden böylece renk dengeleniyor.


Ürün oldukça pigmentli bir yapıya sahip, uygulama yaparken sizi zorlamıyor.

Tozutma yapmıyor.

Kalıcılığı oldukça yerinde, ben kimi zaman aşağıdaki fotoğrafta göreceğiniz üzere baz olarak Maybelline Color Tattoo'lardan On and on Bronze uygulayıp üzerine bu farı kullanıyorum.



Fotoğraflaması zor olan bir far bu, o yüzden iki adet fotoğrafı ekliyorum, farklı ışıklarda nasıl göründüğü açısından fikir vermesi amacı ile...



Gözlerde ise yine iki farklı far kullanılmış etkisini vermiş gibi duruyor;




Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.