MAC - Woodwinked

Merhabalar.

Mac'in Veluxe Pearl serisinden bir başka farında sıra; Woodwinked...İlk bakışta gayet sıradan gözüken bu far aslında göründüğünden daha güzel.

Mac bu farı sıcak antik altın olarak tanımlamış ben altından çok bronz olduğunu düşünüyorum aslında.İçinde altınlığı şöyle hissediyorsunuz; yansımalardan altından kahveye doğru bir geçiş var, evet fara direk bakınca altınla alakası yok gibi geliyor insana ama öyle değil.


Far yumuşacık ve kolaylıkla fırçaya alınıp tek seferde göz kapağına uygulanabiliyor yani pigmentasyonu gayet iyi.

Bir çok makyaja uyacağını düşündüğüm bir tonlamaya sahip, ister nude, smokey göz makyajı olarak kullanımda, isterseniz sadece tek bir far olarak göz kapağına uygulayıp kırmızı ruj eşliğinde..



Farın diğer güzel bir özelliği ise direk uygulandığında tam rengini verirken karıştırma işlemi sırasında başka bir renk halini alması...yani tek far kullanarak çift far kullanmış etkisini vermesi..

Aşağıdaki fotoğrafta göz kapağımda Woodwinked'i karıştırmadan direk uyguladım, kırışık (katlanma) bölgesinde ise karıştırarak uyguladım, sonuç göreceğiniz üzere iki farklı far kullanmışım gibi.



Woodwinked bu tonlarda far sevenler için denenmesi gereken bir far bence, aldığıma asla pişman olmadım ve severek kullanıyorum.

Sevgiler.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.