Marvis Classic Strong Mint ve Whıtening Mint Diş Macunları


Meşhuur italyan diş macunları var gel abla gel gel :D

Ben bu diş macunları için öldüm öldüm dirildim a dostlar. Şu siteden kaç kere sepete atıp atıp bıraktım sayısını ben unuttum. Ama kargo ücreti falan derken her seferinde sepeti öylece bıraktım.
Neyseki sonunda ülkemize geldi.

Neden mi bu kadar merak ettim?
Bloglar sağolsun! 


He derseniz ki bu ürün kötü mü asla değil ama..
 Aması birazdan..

Nedir bu marvis diş macunları?
-Bir İtalyan markası olan bu diş macunlarının kendine has bir ambalajı ve tarzı var.
-Alışık olduğumuz diş macunları çeşitlerine göre farklı tarzda çeşitleri var. (Classic,aqua,beyazlatıcı,yasemin, siyah, tarçın,zencefil)
-Sanıldığının aksine doğal içerikli değiller fakat paraben içermiyorlar.
-Genel olarak çok köpürmüyorlar.

    MARVIS WHITENING MINT


Ben ilk kez deneyeceğim için iki çeşidini almak istedim, bu yüzden de küçük boylarını satın aldım.

CLASSIC STRONG MINT


Diğer diş macunlarından en önemli farkı mükemmel bir temizlik hissi ve kalıcılığı!

İyi hoş çok güzel bir temizlik hissi var ama abartıldığı kadar değil bence..
Aa Marvisim olmadan asla!
Yok öyle bir dünya!

Beyazlatıcılı olanı (metalik ambalajlı olan) aman aman bir beyazlattığı yok, hatta beyazlatma konusunda birbirlerinden farkları yok bence, ama uzun vadede farkeder mi bilmiyorum. Yani beklentilerinizi çok yüksek tutmayın derim. İçeriğinde nane yaprakları bulunuyor.

Güçlü Naneli olan ise gerçekten güçlü naneli bence ve ben diğerine göre daha bir çok sevdim :) Beyazlatması ise diğeriyle aynı.

Neyse iyi ve kötü yanlarına bakalım;

(+) Temizlik hissi gerçekten güzel ve 1-2 sa sizi idare ediyor.
(+) Tamam beyazlatıyor ama böyle bir beyazlığı çoğu diş macununda bulabilirsiniz.
(-) Diş etleri hassas biri olarak benim diş etlerimi acıttı ve yaktı diyebilirim. Bence hassas diş etlerine uygun bir ürün değil :/
(-) Fiyat performans açısından pek uygun fiyatlı değil bence.


Yani genel olarak ben diyorum ki ben birdaha alacağımı sanmam, sadece belki yaseminli olanını falan denerim o da değişik tatta bir diş macunu kullanmak için. 
Tamam temizlik ve ferahlık hissi çok güzel ama sanırım benim beklentim çok fazlaydı. 

Daha önce kullandığım ve bitirdiğim Colgate max beyazlık diş macununu( Tüpte değil plastik şişede sıvı olanı)  hepinize tavsiye ederim ben bunlar bittikten sonra ona geri döneceğim. Cidden marvisten daha fazla beyazlattığını düşünüyorum.

Fiyat olarak;

Whıtenıng Mınt: 14,50tl /25ml

Strong Mint: 11,50tl /25ml 

Bunlar küçük boy fiyatları tam boy fiyatlarını tam hatırlamıyorum.

Douglas mağazalarında ve Lila Kutu'nun internet sitesinden satın alabilirsiniz.

Sevgiler.





Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.