Maybelline Color Tattoo Krem Farlar


Herkese iyi pazarlar! 

Bugün hava yine kapalı ve soğuk,bende evde kahvemi aldım size yazıyorum..

Dün hava ne kadar güzel günlük güneşlikti ama yine evden izlemekle yetindim :/ 
Neden mi? 
-Hem okuyup hemde ev hanımı olmak biraz zor oluyor. :( Tamam yanlız yaşamak bir harika hemde başka şehirde falan ama çamaşırdı, bulaşıktı,temizlikti hepsi de size bakıyor. Hafta içi okul yoğunluğundan da herşey hafta sonuna kalıyor. O yüzden de cumartesi evdeydim bugünde hava kötü yine evdeyim :)  Neyse hadi kendi dertlerimle sizi sıkmayayım :) 

Bu kadar gevezelikten sonra bugünkü yazı sebebim krem farlara gelelim :) 


Nedir bu krem farlar diğer farlardan farkı nedir?
- Bu krem farlar 24 saat kalıcı dövme etkisi vaat ediyor.
-Toz farlarda kullandığınız bazlara gerek kalmıyor, hem baz görevi de görüyor.



Pink Gold benim ilk sahip olduğum krem far ünvanını gururla taşıyor :) Ben bu farı alana kadar pembe farlara karşı antipati duyuyordum, ama bu far bana pembe tonlarını sevdirdi. Normalde zaten bu rengi ben görsem almazdım sırf övgülere dayanamayıp aldım. (itiraf :D) 

Rengi ışıltılı bir pembe, genelde göz pınarlarımdan ortaya kadar uygulayıp göz kenarlarıma gölge yaparak eyeliner ile kullanıyorum, ama bu far bence çok pratik. Eğer aceleniz varsa göz kapağınızın tamamına bu farı uygulayıp rimel sürüp çıkabilirsiniz.

Aşağıya da bu farı kullanarak yaptığım ve instagramda paylaştığım bir fotoğrafı ekliyorum..




Evet gelelim benim en sevdiğim tonlardan olan On an on Bronze rengine :) 

Her indirimde birer tane kapıyorum çünkü beğenerek kullanıyorum. Bu da diğer çok övülen bir renk.

Bronze tonlar makyajlarımda severek kullandığım tonlardan, bu krem farı göz kapağımın tamamına ve eyelinerla kullanmayı çok seviyorum.

Ayrıca çoğu zaman da kahverengi göz makyajlarıma baz olması için kullanıyorum. Katlanma bölgesine de kullandığım oluyor.

Ben parmaklarımla uygulayıp fırçayla dağıtmayı tercih ediyorum.



Pigmentasyonları bence oldukça güzel gördüğünüz gibi renkleri de şahane :) 

Maybelline color tattoo krem farlar benden geçer not aldı :) 

Tr de olmayan metalic pomegranate rengini acayip merak ediyorum umarım bir an önce ülkemize geliir:)

Fiyatları %50 indirimde 13-14 tl gbi bir fiyata geliyor.

Görüşmek üzere..

Sevgiler.






Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.