Seçim Günü Yaşadıklarım

Seçim Sabahı Ben ;
 kahvaltı hazırlanana kadar ben;
 yemek yerken;

üstümü hazırlanıp oy kullanmak için çıktıgımda;
bir süre sonra midemin bulandıgını hissettigimde;
bunu digerlerine söyledigimde;
komşular;
komşu çocugu;
 annem;
 
 
kardeşim;
 
 ardından  insanlar benimle ilgilenip tanımadıgım insanlar bana bakınca
rezil oldugumu hissettigimde ve utandıgımda;
 
kardeşim bu duruma iyice sinirlendiginde;
sonrasında kardeşim beni  oy kullanmaya görürken;
okula girdigimde hasta oldugumu belli etmemek için ugraştıgımda;
 eve dönerken annem ve kardeşim bana bakarken;
ben;
eve girdigimde;
sonrasında;
ve şimdi;
hadi size  iyi oy kullanmalar.

Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.