Vivatinell Güneş Kremi

Merhabalar.

Vivatinell güneş kremini yaklaşık 20 gündür kullanıyorum, öncelikle şunu söylemem gerekir ki güneş kremlerini çok sevmem bunun nedeni ise şuana kadar ki deneyimlemelerimde bazılarının yapış yapış verdikleri his, cildi bembeyaz bırakmasıyla oldum olası beni hep irrite etmiştir lakin bu beyaz tenli olduğumu ve oldukça hassas bir cilde sahip olduğum gerçeğini değiştirmiyor.

Vivatinell spf50 içeriyor, bronzlaşmaktan hoşlanmıyanlar için biçilmiş kaftan.

Cildimde şaşırtıcı bir şekilde bembeyaz bir sonuç bırakmadı lakin hafifte olsa yağlandırma yaptı.

Alerjik bir reaksiyona sebep olmadı ama herkesin cilt hassasiyetinin farklı olduğunu tekrardan hatırlatmam gerek.

Çok fazla kullanmama gerek kalmadı az bir miktarda bile yüzüme, boynuma ve ellerime yetti.

Daha deniz sezonu açılmadı ama güneşin baya tepede olduğu anlarda dışarda olsam da henüz yanmadım, bronzlaşmadım, tabi deniz sezonunda çıkaracağı sonucu bilemiyorum, şimdilik günlük kullanıma gayet uygun buldum.

Ürün Paraben içermiyor bu tarz özelliklere dikkat edenler için önemli bir artı.


Ben içeriğe maalesef çok takılmıyor ve aynı zamanda da anlamıyorum ama önem veren ve anlayanlar için içerik aşağıdaki gibi;


Sevgiler.

*Ürün Mikro-gen İlaç tarafından 8 Mart Dünya Kadınlar Günü hediyesi olarak yollanmıştır, görüşlerim objektiftir, tekrardan teşekkür ederim.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.