Zoya - Racquel

Merhabalar.

Zoya temiz içeriğiyle ojelerinde nam salmış bir marka, ben daha önce bu markadan başka bir oje denememiştim ve bu ilk deneyimim.

* Racquel ne tam kırmızı ne bordo bir renk; ikisinin karışımı demek daha doğru olur, kremsi bir yapısı var.

* Aşağıda takma tırnak üzerinden swatchunda göreceğiniz üzere diğer bir çok ojeden daha parlak bir bitişe sahip, yani üzerine yeniden bir topcoat geçmenize gerek yok.

* Yapı olarak oldukça güzel uygulanıyor ve tek katta bile renk tamamen kendini veriyor.

* Fırçası uygulama açısından gayet güzel.


Temiz içeriğine rağmen bir çok markada buna benzer bir renk olduğunu düşünürsek ben şahsen seçimimi bu tarz klasik renklerden çok Zoya'nın koleksiyon ürünlerinden almayı tercih ederim bknz; PixieDust.


Siz de Zoya ojelerine göz atmak isterseniz Koopha.com'a göz atabilirsiniz.

*Ürün Koopcha.com tarafından yorumlamam üzere gönderilmiştir ve yorumlarım artısıyla eksisiyle objektiftir.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.