Bursa Blogger Buluşması "Pink Spring Party" -1


Bool fotoğraflı bol gülücüklü bir yazıdan herkese merhabaa :)

13 nisan pazar günü Bursa Blogger Buluşmasına katıldım. İlk kez bir blogger buluşmasına katıldım ve beni çağırdıkları için de çok mutlu olduuum :) Buluşmamız Bursa Kitap Evi Otel'de gerçekleşti. Tüm organizasyonu ayarlayan Masum İnciler blogunun sahibesi Burcu'ydu.

Kapıdan girerek size tüm ayrıntılarıyla günümüzü anlatmak istiyorum.. Otelle ilgili ayrıntılı bilgileri başka bir postta anlatacağım ;) 


Biz gittiğimizde herşey hazırlanmıştı. Bizim için kış bahçesi hazırlanmış, şöminenin önüne uzunca bir masa kurulmuştu. Kış bahçesinin bulunduğu alanı aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Bahçe gerçekten bir harikaydı..


Masadaki ayrıntılar o kadar ince düşünülmüş ki, Burcu'm herşey için çok uğraşmış. 

Masada bulunan kurabiye ve küçük kavanoz için  @byemirmutluluk'a çok teşekkürler.


Masada bulunan servisler ve her birimiz için yapılan, isime ve blogumuza özel yakalıklara ise gerçekten bayıldım. Benim için saklayacağım çok güzel bir hatıra oldu.


Konuşma balonları, yakalıklar, servisler için de @renkliyansimalar'a teşekkürler,  günümüze renk ve neşe kattılar çeşit çeşit fotoğraflar çekildik :) 


Masadaki çeşit çeşit ikramlar ve servis ise harikaydı, malesef diyetler bir günlüğüne bozuldu :D 


Etkinliğimiz herkesin gelmesiyle saat 13.00 civarında başladı. Derin PR'dan gelen Burcu hanım Arnica ve Konjac Sponge sunumlarını yaptı. Konjac sünger en çok merak ettiklerimdendi. Nasıl kullanılacağına dair bilgiler aldık, blogger arkadaşlarımda aklına takılan sorularını sordular. Detaylı incelemesi kullandıktan sonra blogda olacak takipte kalın ;) 


Sunum bittikten sonra ise sohbet etmeye başladık. Tanıştık, kaynaştık, bazı ürünlerle ilgili olan düşüncelerimizi paylaştık. Aynı konuyla ilgilenen insanlarla sohbet etmek gerçekten çok harika oluyormuş. :)



  Ben, Tuğba (isimyoktublog)


Ben, Tuğba(isimyoktublog) , Nur (nursstudio)

Renkli konuşma balonları ve dudaklar bizi çok eğlendirdi, fotoğraflarımıza da ayrı bir neşe kattı. Fotoğraf çekilmeyi bu kadar seven kızlar bir araya gelince denklanşörleri aşındırdık :P


 Selma (Supercellma), Ben

Supercellma 'yı tanımayanınız yoktur bence, eğer hala yolunuz kesişmediyse hiç vakit kaybetmeden bloguna ışınlanın. Ben bayıldım kendisinee :))

Fotoğraflardan da ne kadar eğlendiğimiz belli oluyordu heralde harika bir gündü..


Sol üstten Ben, Neşe( Birmutlulukatolyesi),Burcu(Masuminciler)
Sol alt Tuğba (isimyoktu), Nur ( nursstudio), Sevde ( Gülsevsar)


Firmalardan gelen hediyelerimizi aldıktan sonra, hemen karıştırmaya başladık. Sponsor yazıları gelecek..

(Bu arada kıyafetimin sırt detayını da buradan görebilirsiniz.)


Kitap Evi Otel'in şahane bahçesinde tüm fotoğraflar ayrı bir güzelleşti.

Özlem( Modaliza), Tuğba (isimyoktublog), Ben, Büşra (SuveMakyaj)

Büşra(suvemakyaj), Ben 


Büşra(suvemakyaj), Ben, Selma(supercellma) 


Gonca(vougeisart), Özlem( Modaliza) , Büşra (Suvemakyaj)




Eveet peki ben ne giydim? 

O kadar çok kıyafet denedim ki, bir gün önce hava kapalı ve yağmurluydu. Bahar partisi olduğu için de renkli giyinmek istiyordum fakat,havaya güvenemedim. Giy çıkar derken sonuç böyle oldu, nasıl olmuş? Beğendiniz mi? 

Bluz: Koton
Etek: Colins
Çorap:Penti
Babet: Sıradan bir ayakkabıcı :)) 


 Ben, Tuğba (isimyoktublog) 



 Hatıra fotoğramız.. Harika değil mi? 


En arka üçlü soldan Büşra (Suvemakyaj) Gonca (vogueisart ) , Sevde (Gülsevsar)
Ön soldan Özlem( Modaliza) ,Ben, Neşe ( Birmutlulukatolyesi), Burcu( Masuminciler) , Nur ( Nursstudio) 
 Fatma ( Makyajınkimyası) , Selma( supercellma) , Aycan (hayatadair)

Mekan sponsorumuz olan Bursa Kitap Evi Otel' e bizi en iyi şekilde ağırladıkları için çok teşekkürler.

Benim unutamayacağım bir gündü. 
İlk kez tanıştığım blogger arkadaşlarım vardı, ama sanki yıllardır arkadaşmışız ve bir kahve içmek için buluşmuşuz gibiydi. Ben çok keyif aldım, bu denli samimi oldukları için tüm arkadaşlarıma, bu organizasyona beni de dahil ettiği için de Burcu'ma çok teşekkür ederim.

Katılan Bloggerlar;


Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.