Bursa Blogger Buluşması "Sponsorlar-1"


Merhabalaar, vizelerim sonunda bitti. Bugün son sınavımı da atlatmış bulunuyorum. Sonunda rahatlayabildim,artık bol bol yazılara devam edebilirim. Bu arada annem yanıma Bursa'ya geldi, çok mutluyuuum :))

Neyse yazımızın sebebine geri dönelim dimi :) Blogger buluşmamızın ayrıntılarını, anlatmıştım. Bugün de bizi yalnız bırakmayan sponsorlarımızdan kısaca bahsedeciğim. Çok uzun olmaması için yazıyı ikiye böldüm.


Renkli Yansımalar'ın hazırladığı, birbirinden güzel baskı ürünler fotoğraflarımıza ayrı bir renk kattı ve bizi çok eğlendirdi. Tam bahar partisine uygun, renk ve desen seçimlerine ise bayıldım. Doğum günü,çocuk mevlüdü,kına gecesi gibi her özel gününüzde sizde bu güzelliklerden yaptırabilirsiniz. Çok teşekkürler...

Renkli Yansımalar Facebook
Renkli Yansımalar İnstagram


Bizi masada tüm şirinliğiyle karşılayan, bu leziz tazecik kurabiye ve küçücük kavanozdaki bonibonlar için Byemirmutluluk 'a çok teşekkürler, ellerinize sağlık :)

By Emir Mutluluk Dükkanı İnstagram
By Emir Mutluluk Dükkanı Facebook



Bunlar sabun desem inanır mısınız? Şahsen ben inanamadım, kozmetik ve moda bloggerlarına ancak bu kadar güzel sabunlar yapılabilirdi. Harika! Çok teşekkürler..

Sabunopia İnstagram
Sabunopia Facebook


Bir öğrenci olarak sponsorlarımız arasında yiyecek firmalarının olması beni mutlu etti. :) Hem öğrenci hem blogger destekcisi Berrak'a çok teşekkürler. Kurutulmuş domatese bayılırım. Oyy oyy karnım acıktı :))

Berrak Facebook
Berrak Twitter 


Tarhana  Baba tarhanası hemde acısız amanınn, en sevdiğimden :)  Tarhana Baba teşekkürler..



İlk çıktığında kim yapıcak şimdi bunu diyecektim ki annemin geleceği aklıma geldi. Anneciğimin ellerinden bu %100 doğal tuzsuz asma yapraklarıyla sarma yiyeceğim çok sabırsızım, özlediğim bir tat. Teşekkürler!



Öğrencinin yegane yemeği! Başımızın tacı Arbella Makarna!  Tricolor olanı denedim sebzeli bir makarna ve tadı harika! Denemelisiniz.. Diğeri de tam buğdaylı olanı hemde sağlıklı.. Teşekkürler Arbella!

 

Arbella Makarna Facebook
Arbella Tv Sitesi
Arbella Youtube


 Muffinlere bayılırım, tuzlu kurabiyeler de favorim. Farina Bella Karışımlarını yapması ve pişirmesi çok az vaktinizi alacaktır, öğrencilere ve çalışan hanımlara duyurulur..  Teşekkürler Farina Bella!

Farina Bella Twitter 
Farina Bella Facebook


Uneller de %100 el yapımı ürünleriyle bizi yalnız bırakmamış. Hiç denemediğim tatlar vardı. Çekirdekli galetaya gerçekten bayıldım. İçinde çekirdekler vardı ve çok lezizdi. Fındıklı kurabiyesi ve tandır gevrek de harika..  Teşekkürler Uneller!

Uneller Twitter
Uneller Facebook



Bugünlük sponsor yazımız bu kadar, yazının devamı kozmetik sponsorları olarak gelicek. Okuduğunuz için teşekkürler :)

Sevgiler.

Bana ulaşın; 

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.