Flormar Advice Krem

Merhabalar.

Flormar son zamanlarda atak yapan Türk kozmetik firmalarından, koleksiyonuna en son ADVICE adıyla cilt bakımı ürünlerini de ekledi.

Deneyimlemem için yollanan ürünlerden maalesef sadece kendi cilt tipime ve yaşıma uygun olanları denemeye başladım ve zamanla blogumda yer vereceğim.



İlk ürünümüz günlük bakım kremi, pembe olan benimki gibi kuru ve normale dönük ciltlere uygunken mavi olansa karma ve yağlıya dönük ciltlere uygun.

Öncelikle ambalaj olarak beğendiğimi söylemem lazım, ben bu tarz renkli ambalajları seviyorum.

Ürünü açtığımızda önce koruma amaçlı içinde bir kapak çıkıyor, çantanızda taşırken ve ya seyahate giderken koruma amaçlı olmakla beraber açıkta kaldığında içerisine toz, vb şeylerin girmemesi için iyi bir ayrıntı, benim gibi üşengeç insanlar için ilk açışta maalesef çöpe gidiyor.


Her sabah cilt temizliğinden sonra uygulanması önerilse de ben aslında geceleri yatmadan kullanıyorum, şimdiye kadar;

* Kuru cildimde yağlanma sorunu yapmadı, şuan yüzümde çok kuru yerler yok, bunun iki nedeni var hem krem cildime iyi geldi hem de düzenli olarak kullandım.Şuana kadar bir çok nemlendirici krem kullandım, çoğu işe yarasa da düzenli kullanmadığımda cildimde yama yama kuru bölgeler geri geldi.

* Kokusu fresh, gerçekten güzel, koku hassasiyeti olanları bile rahatsız etmeyecek kadar hafif.


* 12 ay kullanım ömrü olan bu krem cildiniz çok çok kuru değilse sizi tatmin edecektir, ben kendi adıma yeterli buldum.

* Ayrıca şurda okuduğuma göre de içerik oldukça iyiymiş.


Uygun fiyatıyla çok problemli bir cilde sahip değilseniz bir çok kesime hitap edeceğini düşündüğüm bir ürün oldu.

Sevgiler.

(Yorumlarım artısı ve eksisiyle objektiftir, teşekkürler Flormar.)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.