Makyaj Blog Yazmanın İpuçları : Resime Buğulu Efekt Nasıl Verilir ?

Makyaj Bloglarında Daha Çarpıcı Görseller İçin Resimlere Buğulu / Cam Efekti Nasıl Verilir ?

Görselleri Buğulaştırma Yapımının Resimli Anlatımı

Sadece 3 Adımda Resimlerinizi Buğulaştırın

makyaj-blog-yazmanin-ipuclari-resimlere-buğulu-efekt-nasil-verilir


Makyaj Blog Yazmanın İpuçları yazı dizimde bu hafta, konularımızın silahı olan görsellerimizi daha farklı ve ilgi çekici hale getirmenin bir basamağı olan, "Buğulu" efekt vermeyi, yine bloggerların çok kullandığı PhotoScape resim düzenleme programı üzerinden giderek, adım adım resimli bir anlatımla bu yazımda paylaşacağım. Bitenler Kulübü diye isimlendirdiğim biten ürünlerimin görsellerinde uygulanmış halini görebilirsiniz. Siz de bu uygulamayı blogunuzdaki istediğiniz fotoğrafında kullanabilirsiniz. Görsellere daha ilgi çekici hale getirdiği kesin. Bu tarz fotoğraf düzenlemeleri o kadar emekle çektiğimiz makyaj ürünlerinin fotoğraflarını biraz editleyerek daha iyi getirme halidir. Fikrimce, bu işlemler blog sayfanıza gösterdiğiniz özeni de sergiler. Net olmayan ve görseli ilgi çekmeyen fotoğraflarla dolu bir blog, hep eksik bir blog olarak ilerler zira. Şimdi ise adım adım blog fotoğraflarına nasıl buğulu efekt verebilirsiniz, blog resimlerini nasıl düzenleyebilirsiniz buna değinerek hazırladığım açıklamalı resimli öğretisine geçelim.


makyaj-blog-resimlere-bugulu-cam-efekti-verme

Çoklu bir fotoğrafta daha güzel etki edeceğini düşündüğüm için, blog adına fotoğrafları bulundurduğum klasörden Skin79 ürünleri üzerinden göstereceğim. Sizlere de tavsiyem kalabalık resimlerde kullanmanız, bu şekilde çoklu ürünlere bu efekt daha güzel yakışıyor. Örneğin makyaj bloglarının kalabalık olan ürünleri ; Bitenler, Favoriler, Alışveriş yazıları gibi.


makyaj-bloglari-resimlere-bugulu-cam-efekti-verme
makyaj bloglari resimlere bugulu cam efekti verme
1. Adım : Blog Görseline Buğulu Efekt Verme

Fotoğrafımızı veya hazırlamak istediğimiz görsellerimizi PhotoScape programıyla açtıktan sonra, Araçlar bölümüne tıklıyoruz.

makyaj-bloglari-resime-fotografa-bugulu-cam-efekti-verme
makyaj bloglari resime fotografa bugulu cam efekti verme


2. Adım : Blog Görseline Buğulu Efekt Verme

Daha sonra karşımıza çıkan seklemelerden "Effect Brush" olanı seçip, o kategoriden de ikinci kısımda yer alan "Bulanıklaştırma" efektlerinden dilediğimiz birini seçiyoruz. İlk bulanıklaştırma düşük şekilde, ikincisi orta, sondaki ise en kuvvetli olan hali. Dilediğinizi seçebilirsiniz.

makyaj-bloglari-resim-duzenleme-bugulu-efekt-verme
makyaj bloglari resim duzenleme bugulu efekt verme

3. Adım : Blog Görseline Buğulu Efekt Verme :

Fırçamızı görselimiz üzerinde gezdirerek dilediğimiz şekilde efekti veriyoruz. Ben tüm fotoğrafa efekt vermeyi seviyorum. Bu şekilde yapabilirsiniz. Diyelim ki verdiğiniz efekti en yüksek olmasına rağmen yetersiz buldunuz. Aynı işlemi bir kat daha uygulayabilirsiniz. Hangi yoğunlukta buğulaştırma istiyorsanız, o kadar yapabilirsiniz. Hatta resmin / fotoğrafın sadece bir bölgesine buğulaştırma da yapabilirsiniz. Bu artık hayal gücünüzle yaratcağınız görselin zenginliğine kalmış. İşlemleriniz bitince "Kaydet" e tıklıyoruz.

makyaj bloglari resim duzenleme bugulastirma
Ve bitti. Görselimiz bloga yüklenmeye hazır. Sadece 3 adımda hazırlayabileceğiniz bu etkili yöntemi dilediğiniz şekilde kullanabilirsiniz. Ben blog görsellerine buğulaştırma üstüne bir de şeffaf yuvarlak yapımını yakıştırıyorum. Şeffaf Yuvarlak Nasıl Yapılır konumda da bu ipucunu anlatmıştım. İkisini beraber uygularsanız, kombo efekt ile daha tatlı görselleriniz olur.


makyaj-blog-yazma-ipuclari-resim-duzenleme-editleme
makyaj blog yazma ipuclari resim duzenleme editleme
Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.