Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu

nivea-micellar-makyaj-temizleme-suyu

Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu
Nivea Miceller Water


Makyaj yapmanın bize kattığı keyifli ve eğlenceli his, makyajı temizlerken hiç de aynı hevesle ile bizi sarıp sarmalamıyor. Blog ismimin bana verdiği güçle diyebilirim ki, makyajını çıkarmaya en çok üşenen benim. Hatta ki, o makyajı çıkaracağımı bildiğim ve teferruatlı cilt temizliğini yapmadan da içim rahat etmediği için, makyaj yapmamayı bile yeğliyorum. Ee ne de olsa, serde Garfield 'lik var. Nivea Makyaj Temizleme Suyu 'nun yanında tüm şirinliğiyle yere serilen bu şirin kediciğin ise bakmayın miskinliğine, Garfield 'den daha hamarat. Temizlik olayını bilgisayar ekranlarına taşımayı kendine görev bilmiş.


Makyaj temizleme ritüelleri gerçekten sıkıcı. Bunu hangi hatun kişisi keyifli bulabilir ki? (Başak Burçları, belki) Makyaj dünyasını takip ediyorsanız, Bioderma H2O 'ların methini duymamış olamazsınız. Micellar Water yani misel makyaj temizleme sularının şahı kendisi oluyor zira. Benim ise Bioderma H2O ile ilk tanışmama neredeyse 2 yıl olacak, o konumda yazdığımdan daha fazla yer etti hayatımda. 84165110 kere bitti desem yeridir, bir yerden sonra sayamadım tabii. Çünkü çok pratik ve çok hafif. Ne göz yakıyor, ne başka bir olumsuz durum yaşatıyor. Sadece makyajı temizlemek için değil, ferahlamak için de arada tonik niyetine kullanıyorum. Ağır makyajı temizlemede yetersiz de olsa, yine de kullanmaya değer. Hatta ki, şu ana kadar blog dünyasında hiç görmediğim farklı bir konusunu yaparak da bu durumdan bahsettim >>> Bioderma H2O Denemek İçin 5 Neden  (Bakınmak için linkine tıklayabilirsiniz)



nivea-micellar-makyaj-temizleme-suyu
nivea micellar makyaj temizleme suyu incelemesi
Nivea da bir misel temizleme suyu formunda yeni bir ürün çıkardı. Ambalajında yazılı olan ibareleri ile ilk dikkati çekiyor : "Makyajı durulamaya gerek kalmadan nazikçe temizler. Dexpanthenol ve Üzüm Çekirdeği Yağı içerir. Paraben ve parfüm içermez. Hassas ciltler için uygundur."


Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu 'nun en önemli iddiası ise, makyajı temizlerken cilde nemlendirme özelliği sunması. Yani sadece cildi makyajdan arındırıp cildin rahatlamasını sağlamak değil aynı zaman da cilt bakımı da yaparak cildimizi daha neme doymuş hale getirmesini amaçlıyor. Paraben, parfüm ve renklendiricilerin olmaması başta sevdiğim özellikleri oldu.


nivea-micellar-makyaj-temizleme-suyu-fiyati-kullananlar
nivea micellar makyaj temizleme suyu fiyati kullananlar

Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu bana L'oreal Paris Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 'nu hatırlattı. Çünkü Bioderma 'dan sonra ilk tanıştğım L'oreal idi. Nivea kusura bakmasın ama ben L'oreal 'i Nivea 'dan daha iyi buldum. Nivea, makyajı temizlerken gözlerimi yaktı ne yazık ki. Tabii bu durum, herkesin göz hassasiyeti ile değişkenlik gösterebilir. Fakat ben, bu makyaj temizleme suyunu çok da beğenemedim. L'oreal de gözlerim çok daha rahat ediyordu, zaten Bioderma 'da yakmanın y'si yok.


Nivea 'ya bu gönderisi için teşekkür ederim. Eğlenceli sunumuyla bu tanıtım paketi gerçekten çok tatlı. 
Ama ürünü, ne yazık ki beğenemedim. Makyaj temizleme suyu olmasa da, o tatlı peluş kedi benimle olmaya devam edecek tabii ki :)


* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.