PASTEL İLE ŞEKERDEN İLHAM ALAN TIRNAKLAR

Şubat ayında tanımaktan çok mutlu olduğum,doğallığını,özgün hallerini çok sevdiğim Kübra'nın Blogger buluşmasına davet edilmiştim.Etkinlik yazısına buradan ulaşabilirsiniz.Etkinliğe sponsor olan Pastel'in 147 ve 138 numaralı ojesi ile Big N Black maskarası yazılmayı bekleyen ürünlerim arasındaydı.
Geçtiğimiz gün Ceren kuzunun şekerini görünce aklıma hemen ojeler geldi.Kuzunun sabırsız bakışları eşliğinde ojeleri deneyip, fotoğraf çekimini yapıverdim :)

 147 Capcanlı bir mercan rengi.Önümüzdeki bir kaç ay bol bol kullanılabilecek bu oje,tek katta yeterli kapatıcılık sağlıyor.Kuruma hızını ve parlak bitişini çok beğendim.
138 numaralı füme renkli oje ise yapı olarak diğerinden tamamen farklı.Yine çabuk kuruyan ve parlak bitişli bir oje olmasına rağmen yapısı daha jelimsi ve ilk katta oldukça şeffaf duruyor.İkinci katta istenilen sonuç alınabiliyor.

Pastel ojelerin fiyatlarını ve bazı zararlı kimyasalları içermediklerini hesaba katarsak piyasadaki en alınası oje markalarından birisi olduğunu söyleyebilirim.Ben her iki ojeninde performansından memnun kaldım ve severek kullanacağımı düşünüyorum.

İki  ojeden  sizin en beğendiğiniz renk hangisi oldu?
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.