The Balm Time Balm Kapatıcı (concealer)




Herkese yeniden merhaba,
kapatıcılara karşı bir zaafım var, aslında zaaf değil de göz altı sorunum olduğu için mükemmel ürünü arıyorum diyelim. Bu yüzden de birçok ürünü deniyorum.

Bu ürünle ilgili alır almaz bir sorun yaşadım. Yardımcı olan arkadaştan light/medium rengini istemiştim ama bana light rengini vermiş, ve ben de bunu parmağımla ürünü denedikten sonra farkettim. :( Esmer olduğum için bana epey açık geldi, sonrada değiştirmeye gidemedim. 

Neyse daha koyu bir pudrayla sabitleyerek bir süre kullandım.




Krem formda olan bir ürün, yapısı çok kalın değil. Ürünü küçük kavanozunun içinden parmağınızla veya bir fırçayla almanız gerekiyor. Kenarları biraz yüksek olduğu için, parmakla almak biraz zor olabiliyor.






Kapatıcılığı orta düzeyde olan bir ürün. Eğer sorunlu göz altlarına sahipseniz, bir işe yaramayacağını rahatlıkla söyleyebilirim. 

Yapısı oldukça kuru, kışın daha da sertleşiyor. Sürümü de zorlaşıyor. Benim göz altlarım oldukça kuru ve pul pul bir görüntü oluşmasına sebep oldu. 

Pudra ile sabitlemediğinizde çizgilere dolma yapıyor.

Parmağınızla kullandığınız zamanda pek hijyenik olmuyor. Bu yüzden likit ürünleri daha çok seviyorum.

Bence cilt için daha kullanılabilir bir ürün, eğer aldıysanız bu şekilde kullanabilirsiniz.

Genel olarak memnun kalmadığım bir ürün oldu. 
Siz kullandınız mı? 
Memnun kaldınız mı?

Ürün 7,5 g

Fiyatı indirimde 15 tl civarnda oluyor.

Sevgiler.
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.