Yves Rocher Vanilyalı Parfüm Edt


Haftanın son gününden herkese merhaba,

Vize haftasındayım malum, yorgun savaşçı olarak bu haftaki sınavları geride bırakmış bulunuyorum. 
Ee iki günlük tatilim varken blogumu da yazısız bırakmak istemediiim :)

Yves Rocher'ın büyüleyici organik bourbon vanilyalı parfümü karşınızda..

Vanilya aşıklarından biri de benim. Bayılıyorum vanilya kokulu herşeye pasta kurabiyede ise aman allahım hiç acımam hepsini yerim :D
Bu arada bu aralar hergün diyete başlayıp ertesi günü bırakıyorum buna bir dur demem lazım :(

Neyse parfüm diyorduk :) Vanilyayı ne kadar çok sevsem de aşırı şekerli kokanları pek sevmiyorum. Yves Rocher'ın bu parfümü tam benlik The Body Shop'unki kadar şekerli kokmuyor. Aroması daha bi değişik sanki.
Şu an burnumun dibinde koklayıp koklayıp yazıyorum hahahh :D 

Ben bu parfümü sıktığımda annem pasta,kurabiye gibi kokuyorsun demişti hiç unutmam :D Yaz için çok uygun bir parfüm değil bence, kış ve bahar aylarında ideal..

Genel olarak eğer vanilya kokusunu seviyorsanız bence bayılacaksınız.

Birde bendeki küçük boyu olmasına rağmen kolay kolay bitmediğini söyleyebilirim. Çok az bir miktarı yetiyor ve uzun süre de kalıcı, hatta siz yıkayana kadar o kıyafetten çıkmıyor.

Bendeki 20 ml 10 tl civarıdaydı.

Şu an da 100ml boyu internet sitesinde 44,90tl.

Sevgiler. 


Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.