Anneler Günümüz Kutlu Olsun

Gün Anneler Günü olunca bir kaç kelime etmeden geçemedim.Blogumu takip edenlerin bildiği gibi üç ve altı yaşında iki kız annesiyim.Aşağıdaki resimde anneannesiyle poz veren Ceylin, abla olduğunda henüz üç yaşında bile değildi.Kardeşiyle birlikte o da büyüdü.Çoğu zaman oyuncaklarını paylaşamadılar,kavga ettiler ama birbirleri olmadan da yapamadılar.



Çalışan bir anne olunca bebeklik dönemlerinde oldukça zorlandım ama nihayet ikiside kreş ve okul yaşına geldiler.
Onları büyütürken uzakta olsalarda babaanne ve anneanneleri desteklerini bizden esirgemediler.Ne zaman ihtiyacımız olsa yanımızda oldular.


Annelik tuhaf bir duygu.Çoğu zaman çocuklarınız için yaptığınız fedakarlıklar aklınıza gelmiyor ve hep yapamadıklarınıza odaklanıyorsunuz.Onları büyütürken zaman öyle hızlı geçiyorki bir kaç yıl önceki bebeklik resimlerine bakıp iç geçiriyorsunuz.


Ben evlendikten üç yıl sonra başka bir şehirde yaşamaya başladım.Aradan geçen dokuz yıldan sonra tekrar anneme yakın olabileceğim ve bundan sonraki Anneler gününde birlikte olabileceğimiz bir şehre taşınacağım için mutluyum.

Annemin,diğer annelerin ve geleceğin annelerinin anneler gününü kutlarım.Her şey gönlünüzce olsun.Allah annelerimizide evlatlarımızıda yanımızdan eksik etmesin....
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.