Bio Oil Bakım Yağı : Çatlak İzleri ve Cilt Lekelerinde Etkileri

bio-oil-vucut-catlaklari-icin-cilt-bakim-yagi

Bio Oil Çatlak İzler ve Cilt Lekeleri İçin Cilt Bakım Yağı
Bio Oil Stretch Marks Skin Care Oil

Bio Oil, yabancı bloglarda kullananların inanılmaz memnun kaldığı, güzellik derigilerinde editörlerin gözdesi ve kullanıcı yorumlarında da etkileri öve öve bitirelemeyen yanı ile, vücut çatlarını geçirmek, yaşlılığa veya güneşe bağlı cilt lekelerini ve ciltte oluşan yara izlerini yok etmek için formüle edilen bir cilt bakım yağı. Küçük boyu olmasına rağmen vücudumda lokal olarak kullandığım için upuzun bir süre deneyimleme süresi geçirdim ve daha iyi yorumlamak adına Bio-Oil Cilt Bakım Yağı 'nın etkilerini iyice test ettim. Eğer vücut çatlaklarında nasıl bir etkiye sahip olduğunu, çatlakları geçirip geçirmediğini merak ediyorsanız, 7 aydır kullanıp nasıl etki bıraktığını paylaştığım bu yazımda Bio Oil etkilerini ayrıntılıca bulabilirsiniz.



bio-oil-vucut-catlaklari-cilt-lekeleri-icin-cilt-bakim-yagi
bio oil vucut catlaklari cilt lekeleri için cilt bakim yagi
Bio Oil, benim en ilk olarak Cheapsmells sitesinde satılmasıyla gördüğüm bir cilt bakım yağı idi. Hatta Bio Oil 'i yabancı bloglardan biraz okumuş ve çoğu kişinin de sevdiğini görmüştüm. Benim vücudumda önemli ölçüde olmayan ama keşke hiç olmasa daha iyi olur dediğim minik çatlaklarım var. Genelde de kilo alıp verme dönemlerinde oluyor. Aslında vücut çatlakları kilonuzla birebir orantılı değil. Mesela benden 10 kg eksik, çok da zayıf bir arkadaşım var. Siz hiç 45 kiloda bir insanın, hamile kalmadan karın bölgesinin çatlaklar dolu olduğunu, hatta çatlakları öyle ki bel çevresine de geçip sırta doğru yayıldığını gördünüz mü? Arkadaşımın vücudunda yaşadığı bu hoşnutsuzluğu uğruna gitmediği doktor kalmamıştı. Derin çatlaklar için net bir sonuca ulaşamadığına şahit olan biri olarak söylüyorum ki, bilinenin aksine vücut çatlakları çok kilo ile alakası yok. Arkadaşımın gittiği doktorların hemen hemen hepsi, daha önce büyük bir kilo verme hikayesine mi sahipsiniz diye soruyordu, oysa ki arkadaşım tanıdığım günden beri çok zayıf ve fit bir kızdır. Tabii zaman zaman her insan gibi, 5-6 kg arasında kilo almaları oluyordu. En son ki varılan sonuç şu idi, deri yapısı inanılmaz ince ve hassas olduğundan çok çabuk çatlamaya meyil ediyormuş. Bu yüzden her gün düzenli bir şekilde vücut nemlendirmesine özen göstermesi mutlak surette şartmış.


Kısaca çatlaklar kilo ile ilgili olup kesin bir doğru orantısı yok. Derinin inceliği çatlakların oluşumda daha belirleyici rol oynuyor diye düşünüyorum. Bio Oil Cilt Bakım Yağı 'nı, içeriği çok da güzel olmamasına rağmen yaptığı göreve göre çatlakları geçirme üzerinden değerlendirmek istiyorum.


Bio Oil Cilt Bakım Yağı 'nın etkili olması için önerilen kullanım süresi 3 ay olarak öngörülüyor. Ben ise neredeyse 7 aydır kullanıyorum. Ama sadece vücut için kullandım. O da lokal olarak çatlakları gördüğüm bölgeme. Yüzümde kullanmadım çünkü hem yüzümde öyle lekelenme sorunu yok (birkaç ufak güneşten oluşan lekeler var ve onlar da aman aman derecede değil) hem de açıkçası Bio-Oil Yağı 'nın içeriğini çok iyi bulmadığım için yüzümde bakım için uygulamayı tercih etmedim. Vücudumdaki çatlaklar, yeni oluşan vücut çatlakları gibi kırmızı / pembe renginde değil de beyaz renkteler ve sayıca öyle çok alan kaplamadıkları için, önemseyip de bir ürün arayışına ya da tedavisine girmedim açıkçası. Çatlaklar minik olmasına rağmen ne yazık ki yerleşmiş olduğundan, Bio-Oil etkili olmasını zaten ummuyordum. Eski çatlaklar olduğu için etki etmemiş olabilir.


bio-oil-kullananlar-bio-oil-kullanici-yorumlari-fiyati-etkileri
bio oil etkileri
Bio Oil Cilt Bakım Yağı 'nı kullandığım dönem içerisinde inkar edemediğim etkisi, çatlaklar üzerinden ziyade cildin rengini açtığını fark etmem oldu. Lekeler üzerinde bu konuda etkisi hissedilir. Fakat içeriği güzel değil. Ben açıkçası böyle bir ürünü, cilt bakımıma dahil edip de kullanamam. İyi bir içerik sunmasa da nemlendirme özelliği inanılmaz yoğun. Fakat cilt tarafından hemen emilen tarzda bir cilt bakım yağı değil. Sürüldüğü yerde emilmek için biraz vakit isteyen bir bakım yağı. Benim çatlaklarımda etkisi sıfır oldu. Belki çatlaklarım zamana yenildiği için uğraşılması zor bir yapıda olduğundan etki etmemiştir, bilemiyorum. Yeni çatlakların görünümü azaltmada daha etkili olabilir. Ama bana kalırsa bu ürün, çatlak önleyici olarak dönemsel kullanılabilir. Sürekli kullanımını tavsiye etmem.


Rahatsız etmeyen hafif kokuya sahip. Ancak içeriği gerçekten hoşuma gitmedi. Eğer vücudunuzda yeni yeni çatlaklar görüyor, hemen önlem almalı diye düşünüyorsanız, o zamanlar için bir müddet kullanabilirsiniz. Taze çatlakların görünümünü solgunlaştırabilir. Ama ben açıkçası, bebek yağları da daihl hiçbir ürünü öyle vücut için kullanmıyorum. Çok önceden bebek yağlarını cilt bakımında çok seviyordum ve şişe şişe kullanıyordum. Ama ne zaman ki içerik bilgim artınca, onların petrolden ibaret olduklarını fark ettim. O zaman kullanmayı da bıraktım.


Kakao yağı kullanmanızı öneririm. Muazzam bir cilt bakım yağı. Hem yara izlerini düzenli kullanımda hafifletiyor, hem cildi nemlendiriyor hem de çatlaklara etkisi yoğun. Mesela size şöyle söyleyebilirim ki, kakao yağını düzenli kullanma alışkanlığını kazandığımdan beri, kilomda üç in beş çık değişikliği yaşasam da asla yeni bir çatlak oluşmadı. Bio-Oil Cilt Bakım Yağı 'nı merak ediyorsanız tabii ki alıp kullanabilirsiniz, biraz biraz etkisini de görebilirsiniz. Ama ben diyorum ki, kakao yağı varken ve onunla aynı görevi görürken ne gerek var alıp da kullanmaya...


Bio-Oil Cilt Bakım Yağı fiyat olarak çok tuzlu değil, farklı boyları ile deneyebilirsiniz. Eğer bir gün hamilelik gibi vücudu  biyolojik ve fizyolojik yönden değiştiren bir dönem geçirirsem ve o zamanın bana hediyeleri olarak çatlaklar anı kalmaya heveslenirse, bununla da kendimi mutsuz hissedersem, çareyi yine bu yağda veya benzerlerinde aramam, çünkü bildiğim ve emin olduğum bir gerçek var; o da doğal bakıma yönelmek çok çok daha etkili.

* Tanıtım Ürünüdür.



Ayrıca, çatlakların oluşumdan önlemek için harika bir tarif olan
Vücut Çatlaklarına Ev Yapımı Mucize Peeling 'i de deneyebilir,
ve vücut bakımını için etkili sonuçlar alabilirsiniz.


Paylaş
, , , , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.