Golden Rose Store Online Alışverişim

golden_rose_online_alisverisim
Golden Rose Online Alışverişim
Golden Rose Store Online Alışverişim

Golden Rose Store online alışverişimde, aklımda ne zamandır var olan ve mutlaka sahip olmalıyım dediğim rujları sonunda edindim. Blog sayfamda daha önce tanıttığım Golden Rose mat rujlarına öyle vuruldum,  rujların hem duruşları hem yapıları öyle kalbimi çaldı ki, bana yakışacağını düşündüğüm diğer renklerden seçimler yaparak online alışverişimi gerçekleştirdim. Golden Rose gittikçe çıtasını yükselten bir marka, hem ojeleri, hem rujları hem diğer makyaj ürünleriyle gün geçtikçe daha da iyilerine imzasını atıyor. Üstelik uygun fiyat politikasıyla. Mat rujlarının yeri ise benim için apayrı, çünkü rujlarını çok çok başarılı buluyorum. Nars ve Mac 'ten de mat rujlarım var, kıyasladığımda görüyorum ki onların 5'te 1 fiyatına ama aynı kaliteye sahip. Hatta, ben Mac mat rujlardan da bir parça daha sevdim. Eğer ön yargınız varsa, bu güzelliklere bir şans vermelisiniz diyorum.


Golden Rose online alışveriş detaylarım ve aldıklarım sırasıyla şu şekilde :




golden_rose_online_alisverisim
Golden Rose Online Alışverişim

Golden Rose rujların tekli fiyatı 13.25 TL
Golden Rose Velvet Matte Lipstick No: 5
Golden Rose Velvet Matte Lipstick No: 6
Golden Rose Velvet Matte Lipstick No: 12
Golden Rose Velvet Matte Lipstick No: 15


Golden Rose Dudak Kalemlerinin tekli fiyatı 2.75 TL
Golden Rose Dream Lips LipLiner NO: 501
Golden Rose Dream Lips LipLiner NO: 506
Golden Rose Dream Lips LipLiner NO: 513

(501 numaralı dudak kaleminden 2 tane aldım)


Alışverişimle beraber bu gördüğünüz cömert hediyeler geldi.

golden_rose_online_alisverisim
Golden Rose Online Alışverişim

Bu hediyeler bloglara özel verilmiyor. Belirli tutarların üzerinde hediyelerini cömertçe gönderen ender sitelerden. Alışveriş yapanlara özel hediyeleri her zaman sunmakta. Gönderimleri son derece hızlı. Hem siparişiniz hazırlanırken size mail atılıyor, hem de kargo takip numarasını bilgilendirmek için. Ben bu alışverişimi Anneler Günü zamanında yaptım. Alışverişin yoğun bir dönemi olmasına rağmen hızlı bir şekilde, sağlam paketlenmiş şekilde elime ulaştı.


Mac ve Nars 'tan bir ruj fiyatına bunca şey alıyorum ve üzerine de aynı memnuniyeti yaşıyorum. Hâlâ keşfetmediyseniz Golden Rose rujlarına mutlaka göz atmalısınız. İnanılmaz güzeller.


Golden Rose Velvet Matte Rujlarına bakınmak için şurayı,
Golden Rose Dream Lip Liner 'lara bakmak için burayı tıklayabilirsiniz. Sanırım bu dudak kalemleri yeni seri ve fiyatlarına oranla gayet başarılı.


Alışverişimde edindiğim tüm ürünler, detaylı yazı ve fotoğraflarıyla beraber ilerleyen günlerde blog sayfamda yer alacak.

Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.