Gratis Alışverişi.

Merhabalar.

Dün ufak bir doğu turu yaptık ve gittiğimiz şehirde Gratis olunca 5 ay sonunda dayanamayıp hemen daldım içeriye, tabi gözüm direk Wet n Wild'ları aradı ama maalesef oraya gelmeyecekmiş, Diyarbakır'a gelmiş, keşke oraya gitseymişiz dedim bir anlık ama Hasankeyf'i sular altında kalmadan görmek her şeye bedeldi.

Durum böyle olunca bende uzun zamandır istediğim The Balm'ın How Bout Them Apples paletini aldım, indirimle 47 küsür liraya geldi, krem allık isteğim umarım bu paletle son bulur.


Essence standında çok fazla güzel ürün yoktu hepsi öncesinden kapılmış, bende sırf meraktan XXXL Matte lipglossu aldım, 8.5 liraydı sanırım, henüz bir kere denedim ama şimdilik sevmedim, bir iki kere daha şans verip görüşlerimi netleştireceğim.

Lionesse takma kirpiği de sırf sıkıntıdan aldığımı itiraf etmem lazım, burda takma kirpik takıp gidebileceğim hiç bir yer yok ama makyaj yapıp fotoğraflamayı sevdiğimden dayanamadım, fiyatu 7, 7.5 lira gibiydi.

Dirty Works'ten ilk denediğim ürün olan Face Scrub'ı dün ilk kez denedim, şimdilik güzel gözüküyor, bu da indirimle sanırım 10 liraydı.


Ve geldik son ürne Canbebe ıslak mendilleri, ben ıslak mendilleri sadece makyaj yaparken elime ürünler bulaştığında kullanıyorum, o yüzden çok da seçici değilim bu konuda, bu beşli set 10 liraydı ve şans vermeye değer buldum.


Benim beş ay sonra Gratis'le imtihanım bu kadardı, Wet n Wild standı olsaydı eminim standı eve taşırdım ama kısmet işte:)

Sevgiler!
Paylaş
, , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.