İlk Çekilişime Katılır Mısın? (KAPANDI)


Merhabalaar, bugün çok çok heyecanlıyıım. Blogumdaki ilk çekilişimi başlatıyoruum. Cosmo&Care ile sizlere harika bir çekiliş hazırladık. Birbirinden güzel hediyelerle sizi yaza hazırlıyoruz. 

Eğer beni instagramdan takip ediyorsanız, bu çekilişi oradan da görmüşsünüzdür. Eğer sadece instagramdan katılmak isterseniz profilime gidip şartlara bakabilirsiniz. 

Ama burada şartlarımız ve haklarımız biraz daha farklı olacak.

Yapmanız Gerekenler

Zorunlu Şartlar:
-Blogumu Gfc(Bu siteyi takip et butonuna tıklamanız ve mail adresinizi girmeniz gerekiyor) ve Google + 'dan takibe almak,

- Cosmo&Care 'i  İnstagramdan, Facebooktan yada Twitterdan en az 1 tanesini takibe almak,( Linkler için yazılara tıklayınız)  

- Takip ettiğiniz kullanıcı adlarınızı yorum bırakarak Katıldım yazıp ( Örn:   Gfc:kullanıcı adım , Google +: kullanıcı adım, İnstagram: kullanıcı Adım olarak belirtiniz) 

**(+hak)  kazanabilmek için;

Cosmo&Care Facebook, Twitter, İnstagramdan takip etmek (+1 hak her biri için) 

Beni instagramdan ve Facebooktan takip etmek (+1 hak her biri için) 

Aktif olan blogunuzda duyurmak (+3 hak)

Eğer instagramdan da katıldıysanız yorumda belirtiniz. Buradan da katılımınız şartlardan sadece mecburi olanları gerçekleştirdiğinizde (+1 hak) kazandıracaktır. Ek hakları da gerçekleştirirseniz size oradan da ek hak gelecektir.

Katıldıktan sonra yorum olarak atmayı unutmayın. Sorularınız varsa sorabilirsiniz.

Hepinize bol şans diliyorum.
Blogger arkadaşlarım da ilk çekilişim olduğu için bloglarında paylaşarak bana yardımcı olurlarsa çok sevinirim.

Sevgiler. 

EDİT: Çekiliş sonlandı katılımlarınız için çok teşekkürler, çekiliş sonucunu İnstagram hesabımdan görebilirsiniz.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.