Lancome Blush Subtil Allık #Rose Sable

Selektif Kozmetik reyonlarını gezerken bakmadan geçemediklerimden biri Lancome stantıdır.Özellikle maskara ve allıklarının kalitesi  bence tartışılmaz.
Bugün Lancome'nin Blush Subtil allığından bahsetmek istiyorum.Bence bahsedilmeyi birazda övgüyü hakeden bir allık bu.


Blush Subtil Rose Sable;adından anlaşıldığı gibi gül tonlarında bir allık.Renk olarak dört mevsim kullanılmaya uygun.
Işıkta ışıltılı gibi görünüyor ancak bu ışıltılar çok çok ince olduğundan uygulama sonrası aydınlatıcı tadında doğal bir görüntü veriyor.
Allığın kendi yapısıda çok ince.Stantlardaki deneme ürünleri genelde böyle olmasada geçerken mutlaka dokunmanızı öneririm.



İçindeki fırçaya hiç dokunmadım.Diğer pek çok allığımı almakta zorlandığım Real Techniques Blush Brush ile rahatça uyguluyorum.Sık kıllı fırçalarla görüntüsü yoğun olacağından yumuşak fırçalar ile uygulanmaya uygun.
Diğer Lancome ürünleri gibi mis gibi kokuyor.
Kalıcılığına,pigmentasyonuna bayıldım.Uyguladığım gün hiç tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum.Öylece duruyor.


Fiyat olarak çok ekonomik bir ürün olmasada uzun süre bitmeyecek bir ürün olduğu için ben ödenen paranın karşılığını verir buluyorum.

Siz Blush Subtil allıkları denediniz mi,en sevdiğiniz Lancome ürünü hangisi ?
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.