Yves Rocher Bakım Ürünleri Online Alışverişim

yves-rocher-online-alisveris-yapanlar-kullananlar

Yves Rocher Online Alışverişim
Yves Rocher Bakım Ürünleri Alışverişim



Yves Rocher bakım ürünlerini ekseriyetle seviyorum, kullandığım Yves Rocher ürünleri de hazır bitiyorken, bu indirimleri fırsat bilip alışveriş yaptım. Yani son günlerdeki indirimlerden tercihimi Yves Rocher 'dan yana kullanmış oldum. Fakat öyle aman aman etkide bir indirimi yok. Benimkisi sadece bakımsal ihtiyaç. The Body Shop da aklımı cezbetmedi değil ama Yves Rocher 'ı, The Body Shop 'tan daha sevdiğime karar verdim ve YR alışverişi yaptım.☺ TBS 'den iyice soğudum. Mağazasına girmediğim, o ambalajlarını görmediğim sürece uzun solukta TBS almama kararındayım. Çünkü ürünleri hem içerik hem etki olarak o parayı hak eden nitelikte bulmuyorum. Sadece ambalajı güzel diye satın almak da bir yere kadar. Bu alışverişin özel bir indirimi olmamasına rağmen tek iyi yanı alışveriş yapanlara özel bir ruj hediyesi idi.


İşte Yves Rocher Online Alışverişi ile edindiklerim 
ve bir ufak da şikayetim...



yves-rocher-bakim-urunleri-kullananlar-online-alisveris-yapanlar
yves-rocher-bakim-urunleri-kullananlar-online-alisveris-yapanlar
Yves Rocher duş jellerini biraz fazla seviyorum, bu yüzden bu sefer büyük büyük boylarını almakla kalmayıp birden fazla edindim. Şampuanlarını ise hiç denememiştim. Onları da denemek üzere sepete ekledim. Aynı şekilde Yves Rocher zeytin yağ sabunlarını da çokça aldım. Yves Rocher zeytinyağlı duş jeli ve zeytinyağlı vücut sabunları son zamanlardaki yeni takıntım <3


Şikayetim ise, gelen hediye ürün olan rujun hem bayata yakın olması hem de renginin çok anneanne rengi olması. Çok baygın, gündelik hayatıma kullanmayacağım sedefli bir boz renk. Hadi renk zevk meselesidir, ama o bayata yakınlık hali ile hediye edilmesi...


Aldığım Yves Rocher Bakım Ürünleri ve Güncel Fiyatları Şu Şekilde :
(tekli fiyatlarıdır)


Yves Rocher Zeytin Yağı Duş Jeli fiyatı 15.90 TL (boyutu 400 ml)
Yves Rocher Zeytin Yağı  Sabun fiyatı 11.10 TL (boyutu 300 gr)
Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan fiyatı 14.30 TL (boyutu 300 ml)
Yves Rocher Parlak Kolay Taranan Yumuşak Saçlar İçin Şampuan fiyatı 14.30 TL (boyutu 300 ml)




yves-rocher-online-alisvers-hediyesi-kampanyasi
yves-rocher-online-alisvers-hediyesi-kampanyasi
Yves Rocher, online alışverişte inanılmaz hızlı. Alışverişimle ilgili bu bağlamda herhangi bir problem yaşamadım. Bu paketten hariç yeni bir alışveriş daha yaptım, yani 2. Yves Rocher alışverişi daha. O da yine bakım ürünlerinden oluşmakta fakat birkaç makyaj ürünü de var. Onu da ayrı bir yazıda paylaşmayı düşünüyorum.


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.