Avon Sparkling Blush Lipstick

Selam kızlar..
Sıcakların gelmesiyle birlikte ne makyaj ne oje gözüm bir şey görmez oldu. Bu arada sıcak demişken, sevdiğiniz rujların eriyip kırılmaması için dolapta saklayın. Zira bu rujum geçen yazın sıcağına dayanamayıp kırıldı. 


Avon' un denediğim kadarıyla en çok rujlarını beğeniyorum ama mümkünse simsiz olanlarını. Bu rujda da sim varmış. Katalogda seçerken bilemiyorsunuz tabi. Keşke belirtseler.. Rengi çok tatlı bir pembeydi. Sürümü yumuşacıktı ve dudakları nemlendiriyordu. Simleri olmasa mutlaka dibini görürdüm. Eridiği için ve simleri yüzünden kullanmıyorum diye attım.


Dudakları kurutmayan, yapısı ve kalıcılığı güzel ruj arıyorsanız Avon' a mutlaka bakın. Son çıkan rujları çok daha güzel :)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.