Bee Beauty Dudak Koruyucu Lip Balm Cherry

Günaydın.
Gratislere Maybelline Baby Lipsler gelmiş ve herkes harıl harıl Baby Lips ararken  ben Bee Beauty Dudak Koruyucu ile karşınızdayım.
Tabi Baby Lips balmlarıda ilk gidişimde alıp deneyeceğim ama şimdilik Bee Beauty'e bakalım.
Bee Beauty Lip Balm'ı Anneler günü indiriminde sevimli ambalajını beğenerek sepetime atmıştım.
Bee Beauty Cherry Dudak Koruyucu uygulandığı andan itibaren dudakları nemlendirip hafif bir renk veriyor.Verdiği doğal renk nedeniyle aldığımdan beri makyaj çantamdan eksik etmediğim bir ürün oldu.
Tadı ve yoğun kokusu olan lip balmlardan hiç hoşlanmıyorum.Sadece sürülürken vişne kokusu hissedilen ve  var mı diye bakılmadıkça tadı ağıza gelmeyen balmı bu sebeple hiç fena bulmadım.
Kalıcılığı için birşey söyleyemiyorum çünkü hiç zaman tutmadım.Bir kaç saat kalıcı olduğunu söyleyebilirim sadece.
İçinde jajoba ve Shea yağı bulunan dudak koruyucunun içindeki diğer bileşenler ise şu şekilde;

Gratisler'de 4 TL civarına satılan ürün uygun fiyatıyla denenmeyi hak ediyor.İndirimdeki fiyatından ise hiç bahsetmiyorum :))

Uygun fiyatlı bir Lip Balm arayışındaysanız Bee Beauty'e göz atabilirsiniz.

Bu ürünle ilgili hiç yoruma denk gelmedim.Aranızda alıp kullanan var mı?

GÜNCELLEME
Bee Beauty Dudak Balmı yazıyı yayınlayışımdan yaklaşık dört ay sonra bozuldu.Kokusu kötüleşip yapısı sertleşti.Ne yazık ki bitenler/çöpe gidenler kutusuna göndermek zorunda kaldım :/

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.