Bloggerlar Ev Gezmesinde!

Merhabalaar, geç kalmış bir yazı ile sizlerleyim.
Sınavlar,bütler,balo,kep töreni derken bu etkinlik yazısını yazmakta epey geciktim. Daha fazla gecikmeden artık yazmalıyım.
 Yaklaşık 1 ay kadar önce Nur's Studio blogunun sahibesi Nur'um, bizler için bir veda etkinliği hazırladı. Aslında biz bunun sadece ev gezmesi olduğunu sanıyorduk ama Nur bizler için sürprizler de hazırlamış. Nur da benim gibi Bursa da okuyor ve okulu biteceği için hep beraber görüşelim buluşalım istiyordu, çok da güzel olduu..


Bizler için neler hazırlamış bakar mısınız?Kısır,tavuklu salata,mercimekli köfte,kurabiye.. Bir öğrenci için çok çok başarılı :)) Çikolata toplarını ise Deniz yapmış onlar bir efsaneydi zaten kaç tane yedim hatırlamıyorum. :))






Toplu fotoğrafımız. İsimyoktublog Tuğba da fotoğrafı çekiyor :)


Masada bizleri bekleyen bu renkli kurabiyelere bayıldık. Bu güzellikler için Betül'ün Pasta Evi'ne çok teşekkürler. Ellerinize sağlık tazecik ve tatları da harikaydı..


Nur'un bizler için hazırladığı hediyeler. Ürünlerin bazılarını kullandığım için tek tek çekemedim, o gün çektiğim bir fotoğraf.(benim hatam biliyorum :/)

Sırasıyla;

1- Gül şeklindeki kırmızı mum için MUMYAK'a,
2- Bioderma H2O için DERMOMARKET'e,
3- Dove seyahat seti ve beyaz kare paketteki notluk ve çanta aynası için DOVE'a
4- Siyah hediye paketindeki kolye için ASORTİKA'ya

Ve son olarak;
-Gördğünüz renkli saksılar için blogger arkadaşım canım Selma'ya, küpeler için de Denizime çok teşekkür ediyorum. Hepimizi düşünmüşler güzel hediyeler almışlar. Çok beğendim ve mutlu oldum canlarım beniiim :*

Bu güzel etkinliği hazırladığı için de Nur'uma çok teşekkürler. Ev buluşmaları da harika oluyormuş. Bol bol sohbet ettik dertleştik ve çok kaynaştık. Kısa zamanda böyle samimi arkadaşlıklar kurmak gerçekten çok zor bulunabilen birşey. İyiki bu blogu açmışımm...

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Sevgiler.

Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.