Göz Makyajı #1

Merhabalar.

Artık blogumda makyaj uygulaması göstermesem de bazen Instagram hesabımda göz makyajlarımı paylaşıyorum.

Burda da beğendiğim bir kaçını zaman zaman paylaşacağım.Önceden dediğim gibi ben makyaj yapma konusunda uzman değilim daha çok öğrenen kısımdayım:)


Kullanılanlar;

Tüm göz kapağına Naked pigment, göz bebeklerine Vanilla pigment.

Göz kapağına ilk olarak Oriflame'n ten rengi kalemiyle kalına yakın bir çizgi çekip üzerine Alix Avien eyeliner pen ile eyelinerımı uyguladım.

Waterline (göz içi) kısmına Rimmel London nude kalem ve kirpiklere Alix Avien Diamond maskara.


Kaşlarda ise Omega far var.

Arada sırada böyle paylaşımların blogu sıkılıcıktan kurtaracağını düşünüyorum.

Sevgiler.


Paylaş
, , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.