Koreliler Neden Tüysüzdür

 Daha başlığı yazarken   gülmeye başladım bu postun sonuna kadar gülmeden ya da sapıkça düşüncelere girmeden bitirebilirsem benden iyisi yok. Çogu insanın yanıldıgı koreli erkekler tüysüzdür  düşüncesini kırmaya geldim.Hayır koreli erkekler tüysüz değildir sadece koreli erkekler çok bakımlıdır. Metroseksüel olarak adlandırılan  bakımlı erkeklerdendirler.Sürekli sinek kaydı tıraş olup epilasyon  yaptırdıkları için  tüysüz   gibi görünüyorlar ee haliyle idoller birde kamera önünde  kozmetik ürünleri  kullanarak çıktıgından  bebek gibi gözüküyorlar kıllarını salmış   koreli erkeklere bir bakalım asdfghjklşl;



ilk erkegimiz Cha Seung Won namı diger bıyıklı kedi ismini bilmeyen kfanlarının çogu onu bıyıklı kedi olarak anıyor kesinlikle sakalın bıyıgın yakıştıgı erkeklerden biri sanki sakal bıyık olmayınca herşey onda eksikmiş gibi geliyor :D


Gong Yoo kıllı erkegim benim tıraş oldugunda bile o yüzündeki kılları görebilirim ve sexy oldugunu düşünebilirim

Han Jung Soo  chuno dizisinde böyleydi sanırım  gerçekten kılın yakıştıgı erkeklerden


Hecchul de bu  kılları gördügümde OMG demiştim hatta  takma olup olmadıgını araştırmıştım görünen o ki gerçek  o güzel kız suratın yerini serseri tip almış

Sonradan keşfedip The Snow Queen dizisini izleyenler cemiyet liderini  gördüklerinde eminim ki  yadırgamışlardır ee malum çogumuz secret gardenden tanırız onu gamzeli  yakışıklımız  Hyun Bin'e ne yakışmaz
 (The Fatal Encounter filminden )

 ve bir  adet Jang Hyuk o da chuno dizisinin kıllılarındandı  kılın yakıştıgı erkeklerden

Kangin'in hep kıllı bir erkek oldugunu  hayal etmiştim işte onun muhteşem kılları


Kibum'a kıl olayını  bi türlü yakıştıramam sahte gibi durmuyor mu  kılsız gez  bebegim 

ve yakıştıramadıgım diger aktör Kim Ji Suk her ne kadar  dudak üstü kıllarından vazgeçemese de ben yadırgıyorum  Angel Eyes dizisinde de kıllı değil mi?

 İşte adam  çogumuz Muhteşem Kraliçe de Bidam olarak keşfetmedi mi o diziye girdikten sonra tv karşısında ölüp bitmedi mi  hele o son  ölüm sahnesi hala  aklımızdadır değil mi en son Shark dizisinde de kıllı ve sexy di Kim Nam Gil  her şekilde karizmatiksin

 gu jun pyonun ekşınlı nişanlısı   all about my romance dizisinin gözü kara millet vekili cunning single lady dizisinin fettan kızı Lee Min Jung'un  herifi Irıs  dizisinde öldük bittik bıyıkların karizmatik gösterdigi adamlardan Lee Byung Hun 

  ALLAHıııııımmm wild romance dizisini izlerken hem çok gülüp hemde Lee Dong Wook'un kılları sizinde gözünüze battı mı? Derhal burayı terk et Lee Dong Wook

Lee Hong ki  sana ne yakışmaz ki kıllı erkek  istedigin şekilde  fotograf çekil hepsine kabulüz

Adamlar dizisinin (A Gentleman's Dignity) çapkın   kurdu Chuno dizisinde kıllarını bize gösterdi  cidden çok kıllı bir diziydi  çok  yakışmış  kurda Lee Jong Hyuk  kabulumuzsün 

inanamadıgım inanmak istemedigim ve hala  yapıştırma oldugunu düşündügüm ama yinede    bu listeye almaktan çekinmedigim adam Lee Min Ho  faith dizisinin finalinde  şoka girmiştim  minhoyu böyle görünce  Lee min ho derhal sende burayı terk et

tam anlamıyla kıllarımı salsam mı salmasam mı diye ikilemde kalan kıllımız   kirli sakal da değil  ama  berduş bir  hava yaratan  karizmatik  doktorumuz Lee Pil  Mo senin bu kadar karizmatik yapan bu çıksam mı çıkmasam mı diye düşünen kıllarındı  bu arada Emergency Couple dizisinin izlemeyenlere tavsiyedir gülün gülün durun öyle bir dizi 
 size chuno dizisi çok kıllıydı derken yalan söylemiyordum  işte bir kıllı daha Oh Ji Ho  sana farklı bir hava katıyor kıllar.


Park Shi Hoo her haliyle  kabulumuz olan bir başka ünlü  ona bütün kıllar helal olsun 

 Philip Lee  bence  bu şekilde dogmuş onu  kılsız görmeye katlanamıyorum  hep böyle kalması dilegimizle

Ryeowook  her zaman bakımlı  ve sinek kaydı olarak tanırız onu ama o da bir ara bi boşlukla hafif salmış kendini  yakışmışta kerataya...

İşte benim aşkım biasım diye demiyorum naparsa yapsın harika görünüyor 24 lü yaşlarında  heves etmiş zaar  begenmemek  mümkün mü seni Shindong 

 kesinlikle her türlü kıl yakışıyor bu adama Siwon  naparsa yapsın karizmatik havalı ve çok dogal duruyor   siwonda en çok merak ettigim bizim muhteşem yüz yıldakiler gibi sakal keşke  öyle sakal  bıraksa da görsek malum swing için ayhan ışık olmuştu 7. albümde de bir muhteşem yüz yıl style  olsun güzel olmaz mı?
sexy bitch seni...

So Ji Sub 'u böyle görünce ne ne seninde mi kılların oluşuyor demiştim  tuhaf gelmişti zamanla alıştım cidden  çok hoş durmuyor mu ?

Song Seung Hun ve kılları farklı bir ifade katmıyor mu yüzüne

Yoo Ah in  sana yakışmıyor  kıllar anam cidden  yadırgıyorum farklı biri yapıyor seni  lütfen burayı şimdi terk et

Beyond the Clouds  dizisinde nasıl üzülmüştük başına gelenler  hepimizi üzmüştü ama o karizmatik  kılları her şeyin önüne geçmişti  hep böyle kal Yoon Kye Sang

birazda igrençleşelim ama azıcık  sırf yüzde kıl yok kol ve bacaklarda da var her insanda oldugu gibi  ben  örnek olarak bacakları seçtim eee her bloggerin  hakkıdır biraz igrençleşmek.
siwon ve bacak kılları  siwonun kıllı bir erkek oldugunu hepimiz biliyoruz  özellikle bacak kıllarıyla barışık oldugu için  tebrik ediyorum 

Eunhyuk   ve kılları  bir  dergi için  poz verdiginde bacak kıllarını aldırmadıgı için herkesten özürdilemişti  çogu zaman   kılsız gördügümüz bacaklarını arada bir üşeniyor mu napıyor salıveriyor gidiyor üstündeki etek gibi şey  marilyn monroe kılıgına girdigindeki elbise 

Ft Island  grubu her zaman çok dogaldır özellikle hong ki oldugu gibi cidden bu yüzden seviyorum onu  bride of the century dizisindeki hamam bölümünde de kıllarını gizlemekten çekinmedi ve bu fotografı paylaşırkende çekinmedi  grup üyelerinden jaejin ve hong ki 
(resimleri hayranların  tahminine göre yazdım )

heheyt uzaylının bile kılları var  bir çekim için şort giyen uzaylımız  erkek adamın  bacagı kıllı olur demiş ve   agdalatmadan kamera karşısına geçmiş kim soo hyun ve onun çok hoş duran kılları  en çok  bu bacak kıllarını sevdim 

Kyuhyun gizli kıllılardan oldugunu biliyorsun ne kadar  sinek kaydı dolaşsanda  deniz suyu seni ele vermiş saklama o bacaklarını kıllısın hep kıllı kal 

çeken eunhyuk  yükleyen o  şaşırtıcı bacaklar mı bacak kılları mı ne diye atmıştı palet gibi çirkin olan ayakların siwona ait oldugunu bilmeyen yoktur cidden çok çirkin ayaklara sahip bu çocuk  diger minnakta donghae bu  resimle bir kere daha kıllı bacak olduklarını kanıtladılar.

ve kol altı  kılları diyormuşum ıyyy onu zaten çogu klipte neyim görmüşünüzdür o kadar igrençleşemicem maalesef  ..Gördügünüz gibi koreliler tüysüz ve harika vucutlara sahip değiller sizin bizim gibi normal  kıllı insanlar yani    koreliler tüysüzdür koreliler  şöyledir böyledir diye düşünüp gözünüzde büyütüp  özenmeyin maalesef onlarında bizler gibi kıl sorunları var kadınları da dahil tabi ki buna ALLAHın herkesi eşit yarattıgını bir kez daha bu konuyla kanıtlamış olduk ... Umarım bu posttan sonra  hala   tüysüzdür diye tabularınızı yıkmamış olmazsınız ... Peki sizin bildiginiz başka  kadın /erkek kıllı  koreli  var mı?
Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.