M.A.C Online Alışverişi.

Merhabalar.

Geçen günlerde Mac'te 120 liralık alışverişe Fix+'ın seyahat boyu hediye olunca ve ben de öncesinde zaten onu almak için alışveriş yapacağımdan siteye giriş yaptım.

Siteden ne zamandır istediğim üç ruju sepetime ekledim; So Chaud, Candy Yum Yum ve Heroine.

Bugün kargom elime ulaştı.


Ürünlerimin yanında ek olarak ücretsiz olarak Fix+, Islak mendiller ve 6ml'lik Prep+Prime  geldi, bu alışverişin en güzel kısmı buydu, bunun dışında maalesef -ve onlarca online alışveriş sonrası İLK KEZ- So Chaud adlı rujun üstü kısmı gitmişti, sanırım ruj tamamen kapatılmadan kapak konulmuştu lakin ruj en alt kısmından kırıldığından sürmek imkansızdı çünkü sallanıp duruyordu.

Mac online bu konuda bana yardımcı oldu, gerçekten çok kibardı benimle ilgilenen arkadaş ve bugün aynı şekilde ruju kendilerine kargoladım, bakalım bundan sonraki aşamalarda ne olacak bilmiyorum ama bana ya para iadesi ya da aynı rujun gönderimi yapılacağı söylendi.

Alışveriş içime bu tatsızlıktan dolayı açıkcası hiç sinmedi çünkü aldığımız ruj 10 liralık bir ürün değil, daha da kötüsü eve swatchları çekmek için geldiğimde Heroine'n de hafiften sallandığını farkettim, onda da kırılma olması olası yani ve ben So Chaud'u çoktan yolladığım için onu tabi ki bir daha yollamayacağım.Candy Yum Yum ile Heroine şuan buzdolabındalar, bir faydası olur mu bilmem, büyük ihtimal sadece medet umuyorum.

Neyse bu da böyle üzücü bir alışverişti, online alışverişe dur demem için yüz bin nedenden bir tanesi de bugün gerçekleşmiş oldu.

Sitede sanırım hala alışveriş sepetinize belli bir limit sonrası bu hediye ürünler ekleniyor, ilgilenenlere duyurulur.

Sevgiler.


(EDIT: Heroine'de bir şey yokmuş, nasıl telaşlı bir insansam artık, ayrıca So Chaud adlı ruj Mac tarafından yeniden yollandı.)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.