Ramazan Hediyelerim


Aigo aigo çok mutluyum teyzem bu gün bana sürpriz yaptı ve bana hem bayram hemde ramazan hediyesi verdi. Bana çok hoş bir paket hazırlamış :D Verdiğin de o kadar mutlu oldum ki tamda ihtiyacım olan şeylerdi.Paketimde neler neler yok ki sayayım bak size :D 


*Julian 4'lü kahve tonu far
*Golden Rose mousse foundation
*Selection terracotta mavi koyu far
*Innova pearly sun powder ıslak/ kuru aydınlatıcı
*Jane ashley allık


* Fe 2 li pembe pudra süngeri
*Fe 5 li Makyaj fırça seti
''Far fırçası
Kaş fırçası
Allık fırçası
Pudra fırçası
Dudak fırçası''
*Golden rose mega volume length maskara
*Golden rose ultra brilliant volume tube lipgloss dudak parlatıcısı
*Golden rose lipstick 96 Ruj

Daha bitmedi; 


Teyzem sırf makyaj malzemelerimi değil diger ihtiyaçlarımı da düşünmüş :F 


*Şehriban Teyze Doğal Cilt Bakım Kili 500 gr.
*2 adet Hennarose Isırgan Otu Özlü Bitkisel Şampuan 400mL -Kuru Saçlar &Kepekli Saçlar
*Duru shine yakut duş jeli

Gerçekten bu hadiye paketi hem moral olarak ilaç gibi geldi hemde gerçekten ihtiyacım vardı bu konuda hızır gibi yetişti. Darısı size de böyle tatlı teyzelere. ^_^
Teşekkür ederim Teyzecim :*






Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.