Wet n Wild Far Paletleri: Sweet As Candy & I'm Getting Sunburned

Merhabalar.Haftaya rengarenk far paletleri ile başlamak istedim. Amerikanın ünlü drugstore markası nihayet Gratislerde yerini aldı.Herkes gibi bende bu habere çok sevindim ve beğendiğim paletlerin peşine düştüm. Anneler günü haftasına denk gelen dönemde Ankara'da bir türlü bulamasamda İzmit'te dopdolu bir stant bulup istediğim farları edindim.
Günün yazısında Sweet As Candy ve I'm Getting Sunburned üçlü farlardan bahsedeceğim.

Aslında aklımda sadece Sweet As Candy rengini almak vardı.Farları denerken Sunburned paletin pigmentasyonunu görünce kararsız kalıp sonunda ikisini birlikte aldım.

Sweet As Candy; Beyaz,taupe ve pembe renklerden oluşan palet doğal makyajlardan hoşlananlar için birebir.Ne kadar çok sürülürse sürülsün abartılı bir görünüm elde edilmiyor.Farların yapıları yumuşak ve kolayca uygulanabiliyorlar.Pembe ve taupe renklerini oldukça beğenmeme rağmen beyaz yerine bej renkte bir far olmasını tercih ederdim.Beyaz rengi kaş altında biraz parlak buldum. Bu sebeple uygularken eli hafif tutmak gerekiyor ki doğallıktan uzaklaşılmasın.
  I'm Getting Sunburned; Lilamsı pembe,kahve ve bronz renklerden oluşan bu üçlü az öncede dediğim gibi yüksek pigmentasyonuyla dikkatimi çeken bir ürün oldu.Farlar diğer palete göre daha çok ışıltı içeriyor ve daha iddialı renklere sahip.
Lilamsı pembe diğer renklerle çok uyumlu değil ve  kaş altı için çantaya minik bir bej atmamız gerekiyor olsada bu üçlüyü sevdiğimi söyleyebilirim.Yaz mevsimine uygun renkli makyajlar yapılabileceği gibi bronz ve kahvesi sonbahar mevsiminde de sıkça kullanılır diye düşünüyorum.
Wet n Wild paletlerle ilgili sık sık  tozuttukları yönünde yorumlar okuduğumdan çok tozutan farlar bekliyordum ancak beni rahatsız eden bir tozutmaları yok.Tek olumsuz yanları kalitesiz ambalajları.Düşürdüğünüz farı zedelenmesiz yerden almanız mümkün değil.Hatta ben Sweet as Candy paleti düşürerek bunu test ettim bile :-p 

Wet n Wild alışverişimi iki tekli far ile Comfort Zone paleti sonradan alarak tamamladım.Gelecekte en fazla bir üçlü daha alarak markadan yapacağım far alışverişi  defterini kapatırım diye düşünüyorum.Merak edenler için diğer farların yazıları yakında gelecek.

Sizin en sevdiğiniz Wet n Wild palet hangisi?

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.