Youtube açıldı gözler şenlendi


Aklıma gelmişken bi kaç cümle bir şeyde youtube için yazayım dedim.27 martta kapatılan youtube yüzünden bi çok kore fanı kendini boşlukta hissetti çıkan mvleri izleyememek bütün  kore fanlarının kalbini kırdı.Bu yüzden kore  ile ilgili  sitelerde zor zamanlar yaşadılar. Youtubedan şipşak  linkleri alan siteler     indirip başka sitelere yüklemekte bulsalarda telif hakkında videoları kırılınca zor zamanlar yaşadılar. Yani cümleten  zor zamanlar yaşadık. Ta ki düne kadar dün sonunda  insafa gelen yetkililer  67 gün sonra youtube açmakta  karar kıldılar.Ve biz kfanlar sonunda rahata  ermiş bulunduk. Tabi bazılarımız bende dahil youtube'un kapandıgını açıldıgını anlamadık.. Dns değişikligi sagolsun  bize bunu hissettirmedi bunun  yanında hep düşündüm değişmeyen kfanlarını hadi değişmediniz bari Zenmate eklentisini indirinde bu kadar çileye  katlanmayın  ne çektiniz  ne çektiniz iki  dakika  eklenti yüklemek yerine kırık  takla attınız neyse ki artık rahat rahat  bakabilirsiniz.Umarım bir daha böyle bir şey yaşanmaz 3. defa da youtube kapanmaz ve bizlerde böyle   çileler çekmeyiz... Bu arada unutmadan kfanım böyle durumlarda  Dns değişmekten korkma   ben   2008 -2009  dan bu yana hep Dns değişirim  bana bir şey olmadıysa sana hiç olmaz :D byby
Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.