Essence Makyaj Fırçaları : Far Fırçası

Essence Makyaj Fırçaları
Essence Far Fırçası Eyeshadow Brush


Essence makyaj fırçalarından birisi olan Eyeshadow Brush, özellikle makyaja yeni başlayan ve bir makyaj fırçasına servet ödemek istemeyenlere hitap edebileceğini düşündüğüm bir far fırçası. Düz bir yapıya ve biraz da boyut olarak küçükçe bir şekli şemale sahip. Rengi mor ki renk olarak böyle olması daha hoşuma gidiyor, fiyatı ise 5-6 TL gibi son derece uygun aralıkta.




essence-makyaj-fircalari-far-fircasi
Essence Makyaj Fırçaları - Far Fırçası



Yanılmıyorsam Gratis'ten edinmiştim. Essence markası genel olarak ucuz fiyat skalasında yer alıyor olsa da kalite yönünden ucuz değil. Aksine fiyatına nazaran şaşırtan güzel ürünleri de var. Bu far fırçası, açıkçası öyle şahane yeteneğe sahip değil ama bu kadar uygun fiyatlı makyaj fırçasından benim beklentimin üstünde çıktı. Göz farını makyajda daha iyi tutuş sağlayarak makyaja daha sağlam destek çıkan makyaj fırçalarım var, bu fırça onların yerini tutmasa da makyaj yaparken fazladan temiz far fırçalarının beni beklediğini görmek hoşuma gidiyor. Üstelik bir de, tatil zamanı orada burada ürünlerini unutan balık hafızalı biriyseniz (ben gibi) , bu fırçalar bu anlamda uygun fiyatlı oluşuyla seyahat zamanı da yanınıza alabileceğiniz türden olmuş oluyor. O yüzden daha bir seviyorum.


essence-makyaj-fircalari-far-fircasi
Essence Makyaj Fırçaları - Far Fırçası


essence-makyaj-fircalari-far-fircasi
Essence Makyaj Fırçaları - Far Fırçası


essence-makyaj-fircalari-far-fircasi
Essence Makyaj Fırçaları - Far Fırçası

Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.