Flormar Beauty Toys / Princess Castle * Gri Oje

Flormar Beauty Toys Princess Castle Nail Polish
Flormar Gri Oje

flormar-beauty-toys-princess-castle-gri-oje
Flormar Beauty Toys Princess Castle Gri Oje



Flormar 'ın yeni Beauty Toys oje koleksiyonundaki ojelerden birisi olan Princess Castle ismindeki bu oje açık gri bir renge sahip. Gri ojeler, markaların sıklıkla yer verdiği oje tonu değil. Hatta bana kalırsa, bu serinin en farklı ojesi Princess Castle. Bana kalırsa gri en çok, açık mavi, açık pembe, turuncu ve beyazla çok yakışıyor. Günlük kıyafetlerinizde bu renklerle kombinleyebilirsiniz.



Farklı oje renkleri hoşunuza gidiyorsa, Flormar 'dan edinebilirsiniz. 
Flormar Beauty Toys ojelerinin fiyatı sadece 2.75 TL
                                                     Flormar Princess Castle ojesinin kodu BT03.


* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.