Flormar / Beauty Toys

Merhabalar.

Flormar'ın en son çıkarttığı Beauty Toys serisinden bahsedeceğim bu yazıda, seri elime ulaşalı bir ay oldu hemen hemen, ben ojeleri maalesef sadece ve -yine- ayak tırnaklarımda kullanabiliyorum, el tırnaklarıma ise sadece yapılarını ve dayanıklılıklarını görmek için sürdüm, buna rağmen sırf tırnaklarımda göstereyim diye takma tırnak aldım ve tırnakları taktıktan yarım saat sonra dipleri feci derecede yandığından dolayı çıkarmak zorunda kaldım.

Seride 10 renk oje bulunuyor, bazı renkler diğer serilerde benzerlerini barındırdığı gibi bazılarını ise ben ilk defa gördüm.

Ojelerin yapılarında klasik ojelere göre çok büyük bir değişiklik yok, sadece bir kaç tanesi diğerlerine göre daha yoğun yapıda.

Çok hızlı ya da çok geç kurumuyorlar, gayet normal oje gibiler, ayak tırnaklarımda Purr Cat adlı nude oje 1 hafta kaldı ve bozulma yapmadı, belki de bunun nedeni eller kadar çok fazla suyla temasta olmamasıdır ama aynı oje ellerimde de ben silene kadar 2 gün kaldı.




Ojeler ve isimleri;





Beauty Toys serisiyle ayrıca bir de nail art fırçaları çıktı piyasaya ki bence nail art yapmayı becerebilen ve sevenler için gerçekten muhteşem bir şans çünkü fiyatlar gerçekten uygun.

Benim nail artım dotting kalemiyle nokta yapmaktan öteye geçemedi tabi ki ve inanın denedim, cık olmuyor, durum böyle olunca bende Styling ve Fine Details fırçalarıyla eyeliner çektim, evet o oldu:)

En baştaki Styling ortadaki Dotting Pen ve diğeri Fıne Details fırçası;


Sadece yarım saat dayanabildiğim takma tırnaklarımla seride en çok beğendiğim renk olan Cookie Monster ile;


Diğer renklerde aşağıdakiler gibi... renkler bir katta tamamen tırnakları kaplasalar da 2. katta bence tamamen opak olup daha güzel görünüyorlar.


Seride benim en çok sevdiğim renkler kesinlikle Purr Cat ve Cookie Monster oldu, Cookie Monster mavi renginde sevdiğim sayılı tonlardan hatta.

Ayrıca ojelerin bir kısmına blog adımız eklenmiş ki bu şık jest için Flormar'a teşekkür ediyorum.



Ojeler uygun fiyatlarla satışta olduğundan (2,25) bir kaç rengini denemenizi tavsiye edebilirim, yukarda dediğim gibi Cookie Monster ve nude oje sevenler için Purr Cat muhteşem renkler:)

Seriyi online olarak siteden inceleyip sipariş de verebilirsiniz hatta, bunun için link.


*Flormar'a teşekkür ediyorum, yorumlarım artısı ve eksisiyle objektiftir.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.