Garnier Çift Etkili Göz Makyajı Temizleyicisi

Garnier Çift Etkili Göz Makyajı Temizleyicisi
Garnier Express 2in1 Eye Make Up Remover

garnier-cift-etkili-goz-makyaj-temizleyicisi
Garnier Çift Etkili Göz Makyajı Temizleyicisi

Garnier Çift Etkili Göz Makyajı Temizleyicisi, kirpiklere bakım yapmayı vaaderek göz makyajını çıkarmayı hedefleyen çift fazlı bir makyaj çıkarıcı. Bana kalırsa yağlı makyaj çıkarıcıları, diğerlerinden çok daha etkili bir arındırma sunuyor. Çünkü diğer makyaj temizleyicilerini kullanarak çıkardığımı sandığım makyajı, yağ fazlı bir temizleyici ile üzerinden geçtiğimde, pamuktan çıkan artıkları görünce inanamıyorum resmen. Üstelik yağ fazlı makyaj çıkarıcıların tek hamlede temizlik işlerini yapıyor olmaları pratiklik sağladığı için temizlenme işlemini de kolaylaştırıyor. Özellikle göz makyajımı çıkartmada yağ bazlı temizleyicilerden yardım alıyorum çünkü diğerleri yeteri kadar göz makyaj kalıntılarını çıkaramıyor. Ama pek çok insan, yağlı temizleyicilerinin yaşattığı garip histen dolayı kullanmaktan yana değil. Bu histen rahatsız olmadığım için bu durum benim için bir sorun değil ama eğer siz rahatsız oluyorsanız, o halde yağlılık hissi vermeyen makyaj temizleyicileri isteğinize karşılık verecektir.



Garnier, fiyat olarak çok ekonomik olmasının yanı sıra pek çok mağaza artık daha kolay indirime giriyor, böylece uygun olan fiyatından çok daha makul bir rakama alabilrsiniz. İçerik olarak harika değil ama işini fena yapmıyor. En dikkat çekici özelliği, kirpiklere bakım yaptığı iddiası. Ben kirpiklere bakımın bu içerikle yapılacağını düşünmüyorum ama Garnier makyaj çıkarıcısında 2 iyi özellik keşfettim.


1- Kirpiklere bakım adına değil de, göz makyajını temizlerken kirpikleri hunharca döken ürünlerden değil, en azından dökme olayının önüne geçiyor, bu açıdan işini iyi görüyor.

2- Benim çok sevdiğim ve kirpiklere bakım iddiasını tıpkı Garnier gibi üstlenen bir göz makyaj temizleyicisi olan Biotherm Biocils 'e rakip olarak gördüm. (Linke tıklayarak blogda daha önce yazdığım Biotherm konusunu okuyabilirsiniz) Onun daha uygun fiyatlısı olarak düşünebilirsiniz.


Çok yoğun göz makyajları için yetersiz ancak günlük göz makyajlarını çıkartmada oldukça yeterli. Biotherm de içerik olarak öyle aman aman güzellikte değil, ona iy bir rakip olabilir. Fakat Biotherm makyaj çıkarma gücü bakımından daha iyi bir seviyede. Yine de, uygun fiyatlı ve yağ hissi bırakmayan bir makyaj temizleyicisi arıyorsanız edinebilirsiniz. Bu bağlamda fena değil.


garnier-goz-makyaj-temizleyicisi-cikaricisi-kullananlar
Garnier Göz Makyajı Temizleyicisi


* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.