Haftanın Manikürü: Fırça sıyırma tekniği


Genelde nail art uygulamalarımı instagramda paylaşıyorum ama artık her hafta blogda da yer vermeye karar verdim. İlk olarak değişik ve çook kolay bir uygulama ile başlamak istedim.

Hep istemediğimiz o fırça izi varya heh işte onu bu nail artta istiyoruz :D 

Hadi hemen başlayalım;


  1. -Şimdi ilk önce bir taban rengi belirliyoruz.
  2. -Ben lila belirledim, ama siz ister beyaz ister mavi istediğiniz rengi seçebilirsiniz,ama üzerine uygulayacağınız renklerin belli olması için açık renkler tercih etmenizi öneririm.
  3. -Taban rengimizin iyice kuruduğuna emin olduktan sonra istediğimiz herhangi bir renk ojeyi alıyoruz ve fırçasını oje şişesinin ağzında güzelce sıyırıyoruz. Çok az bir kısmı fırçada kalmalı.(Bkz: 2. Foto)
  4. -Sıyırdığımız fırçayı kısa kısa bastırıp oje sürer gibi çekiyoruz. (Bkz: 3. Foto)
  5. -Bu işlemi istediğiniz kadar çok renk için veya 1-2 renk için yapabilirsiniz.


Benim kullandığım renkler bunlar.. Son olarak hem ojelerin daha çabuk kuruması hemde parlaklık ve kalıcılık vermesi için Golden Rose Quick Dry Top Coat uyguluyorum.

Vee sonuç;


Nasıl buldunuz? Beğendiniz mi?

Bu postların devamı gelsin istiyor musunuz?

Sevgiler.


Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.