İngiltereden İste Gelsin ile Yurt Dışı Online Kozmetik Alışverişim - Iherb

Yurt Dışı Online Kozmetik Alışverişim
İngiltereden İste Gelsin ile Iherb Alışverişim

ingiltereden_iste_gelsin_kullananar_online_yurtdisi_alisverisi
ingiltereden iste gelsin yurt dışı online kozmetik alışverişi

Iherb ve Beauty Blender sitelerinden yurt dışı online kozmetik alışverişi yaparak beni Nirvana'ya ulaştıran mutlulukla doluyum şu an. Bu kadar ürünü hiç takılmadan sorunsuzca evimin kapısına kadar Mng Kargo ile gelmesine hala aklım almıyor, mutluluk sarhoşuyla beraber, ne zamandır almak istediğim ve kullanıp da dehşet memnun kaldığım kozmetik ürünlerini birlikte almanın huşusu içerisindeyim resmen. Alışveriş yapmak başlı başına bir keyif ama böylesi çok istediğiniz ürünleri bizzat seçerek almak daha da büyük bir keyif.  Çünkü ne zamandır sahip olmak istediğim, Türkiye'de satılmayan ve yurt dışı riskine bütçesinden dolayı giremediğim ürünler de var. İngiltereden İste Gelsin (Gondering.Com) aracılığında yaptığım bu muhteşem alışverişin en ince detayına kadar ayrıntıları şu şekilde :





ingiltereden_iste_gelsin_kullananar_online_yurtdisi_alisverisi


ingiltereden_iste_gelsin_kullananar_online_yurtdisi_alisverisi


yurtdisi_online_alisveris_iherb_kozmetik_bakim_urunleri
iherb yurt dışı online kozmetik alışverişi


yurtdisi_online_alisveris_iherb_kozmetik_bakim_urunleri
iherb yurt dışı online kozmetik alışverişi
yurtdisi_online_alisveris_iherb_kozmetik_bakim_urunleri
iherb yurt dışı online kozmetik alışverişi

yurtdisi_online_alisveris_iherb_kozmetik_bakim_urunleri
iherb yurt dışı online kozmetik alışverişi

yurtdisi_online_alisveris_iherb_kozmetik_bakim_urunleri
iherb yurt dışı online kozmetik alışverişi

yurtdisi_online_alisveris_iherb_kozmetik_bakim_urunleri
beauty blender yurt dışı online kozmetik alışverişi
Her şeyden önce bu gördüğünüz tüm ürünlerin parası kendime ait. Kendi kartımda bazı problemler çıktığı için kız kardeşimin kredi kartını kullanarak bu alışverişi gerçekleştirdim. Yani bu yazı bir "tanıtım yazısı" ya da "reklam yazısı" değil. Çünkü en küçük ürününe kadar her ürünün fiyatını biz karşıladık. İngiletereden İste Gelsin 'in şahane ekibi ise, ürünlerin Türkiye'ye kadar aktarımını üstlendi. Türkiye'den evime kadar olan kargo ücretini ise yine ben verdim. İngiltereden İste Gelsin ekibi, sadece kendi paylarını ödemeyip jest yaptılar.


Türkiye 'de online alışverişlerde gümrük sıkıntısı var. Özellikle kozmetik ürünlerinde bu yasak geçerli. Güzellik bloglarını takip ediyorsanız çoğu insan yurt dışı alışverişini halen yapmakta olduğunu göreceksiniz. Ama arada takılmalar olabiliyor. Mesela ben bir Ebay alışverişinde takılma yaşayıp ne ürünü alabildim ne ürün satıcıya geri döndü, ürünün akıbeti belirsiz yani. Üstelik güvendiğim Paypal beni bu durumda haksız çıkardı. Ve ödediğim miktarı da geri alamadım. Çok yüksek bir ücreti yoktu ama haklıyken paramdan olmak insanı mutlu etmiyor. Hatta bunun üzerine Paypal ile iletişime geçtiğimde, Türkiye'deki gümrük sorunlarınız satıcının sorumluluğunda değil tarzı bir cevap aldım. Haklılar da. Bizim gümrüğümüz sorunluysa onlar ne yapabilir? O yüzden sadece yurt dışında yaşayan arkadaşımın ve kuzenimin gelmesini el mecbur bekliyordum veya kardeşimle planladığımız bir yurt dışı seyahatine erteliyordum aklımdakileri ama yakın gelecek için bu pek olası değildi. Online olarak almayı da istemedim çünkü gümrük için belirlenen fiyat sınırın bir hayli üstündeydi. Bu riske girmek istemedim. Zira bu paketteki Beauty Blender seti bile tek başına gümrükte problem çıkartabilecek fiyatta.


İngiletereden İste Gelsin (Gondering), sizin için İngiltere'de posta kutusu hizmeti sunuyor. Siz online olarak almak istediklerinizi kendiniz seçip kendiniz ödüyor ve adresi olarak da İngiltereden İste Gelsin 'in size vereceği adresi yazıyorsunuz. Böylece ürünler direkt olarak oraya aktarılıyor. Daha sonra ise İngiltereden İste Gelsin ekibi, sizin için aldıklarınınızı tek tek özenle paketleyip Türkiye'de hangi şehirde yaşıyorsanız oraya gönderimini sağlıyor.


Yurt dışı online alışverişimi 2 farklı siteden gerçekleştirdim. İlki, Beauty Blender 'ın İngiltere sitesi, diğeri de benim yıllar önce çok çok çok sevdiğim güzide Iherb sitesi. Türkiye'ye gönderimini kesen Iherb, İngiltere'ye gönderim yaptığı için onu seçtim ve ücretsiz kargosundan yararlanmak adına da siparişimi 2'ye böldüm.


- Iherb Sipariş Ayrıntıları -
ingiltereden-iste-gelsin-ihern-online-yurtdisi-alisverisim



ingiltereden-iste-gelsin-ihern-online-yurtdisi-alisverisim


- Beauty Blender Co Uk Sipariş Ayrıntıları -

*   *   *

İngiltereden İste Gelsin 'in benzer sitelerden farkı :

- Kargo paketine ürünleri özenli yerleştirme. Tahmin edersiniz ki bu çok çok çok önemli. Çünkü sizin aldığınız ürünlerin kargo tutarı, tamamen kargo ebatıyla ilgili. Çoğu site buna dikkat etmez, ürünlerin çok yer kaplayarak kargodan daha tuzlu mal olmasına neden olur. Ama İngiltereden İste Gelsin, öyle güzel öyle muntazam özenli paket yapıyor ki, hatta ben bu ürünleri bir başkasına gönderiyor olsaydım bu kadar muntazam yapamazdım doğrusu.

- Paketlemenin muntazamlığı kadar ürünler çok sağlam yerleştirilmiş, koruma kağıtları sayesinde kırılma/dökülme problemi yaşatmıyor.

- Diğer siteler gibi üyelik ücreti yok ve bununla birlikte "periyodik olarak şu kadar ödemeniz gerekiyor" diye kaidesi de yok. Tamamen müşteri mutluluğu esas tutuluyor.

- Ekip çok ilgili, müşteri odaklı çalışma prensibine sahip.

- Size an an siparişinizin bilgisi veriliyor.

- Ayrıca bir de şu güzellik yazılı sitesinde, bu belki en güzeli :

"Periyodik (yaklaşık iki ayda bir) olan gönderimlerle de gümrük sorumluluğu tamamen bize ait olan kargoya aktarmadan bizim aracılığımızla gönderimlerimiz de bulunmaktadır. Bu gönderim tipi daha ziyade gümrük riski yüksek olan farklı kozmetik ürünleri ya da yüklü miktarda ürünler için uygun olacaktır." 


Yani İngiltere'den veya İngiltere'ye gönderimi olan herhangi bir alışveriş sitesinden online olarak alışveriş yapıp onlara teslim ediyoruz. Onlar da bize Türkiye'de bulunmayan markalar veya daha uygun fiyatlı kozmetik ürünlerini elde etmemiz için evimize kadar postalıyor. Hem yurt dışı online alışverişlerinde gümrükten dolayı haklı olarak çekinenler hem de fahiş fiyatlı instagram satıcılarından kurtulmak için son derece ideal. Kozmetik ve alışveriş sevenlere çok iyi bir alternatif.



Dilerseniz Şu Linklerden Bu Güzide Siteyi Daha Yakından Tanıyabilirsiniz


Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.