Lee Stafford Kuru Şampuan - Dry Shampoo

Lee Stafford Kuru Şampuan
Lee Stafford Original Dry Shampoo

lee-stafford-kuru-sampuan-dry-shampoo
Lee Stafford Kuru Şampuan Dry Shampoo



Gratis mağazalarında satılan Lee Stafford saç bakım ürünlerinden birisi olan Kuru Şampuan (Dry Shampoo), tatil öncesinden aldığım ve gayet sevdiğim bir kuru şampuan oldu. Hatta ki beklentimin üzerinde çıktığı için beni bu konuda şaşırttı. Aslında kuru şampuanlara genel olarak çok sıcak bakmıyorum çünkü saç diplerinde bu tarz saç ürünlerinin bıraktığı kalıntıdan yana kaygılıyım.


Şekillendirici saç sprey kullanımımı bile eskisine oranla azaltmışken, kazandığım iyi alışkanlığı kuru şampuanlarla yok etmek istemiyorum doğrusu. Ancak bazen gerçekten gerekiyor. Özellikle tatilde, zaten denizden sonra mutlaka bir yıkama oluyor ama havaların fazla nemli ağırlığından ve yapış yapış etkisinden dolayı akşam üzeri saçlarım tekrar bir kendinden geçme faslına girişiyor. Özellikle de o akşam bir yemeğe vs. çıkacaksam benim için böyle saçlarla çıkmak tek kelime ile feci bir durum. Yaz zamanı da saç şekillendirici ürünleri çok fazla kullanmak istemiyorum. O yüzden hem minik olduğu için yer kaplamayan hem de tatil zamanı ihtiyacım olduğu için, Gratis rafları arasında dolanırken, parlak pembe rengiyle beni çeken Lee Stafford Kuru Şampuan 'ı görüp denemek istedim.


Lee Stafford Kuru Şampuan, hem benim tanıtıyor olduğum minik boyları olarak satılıyor hem de daha büyükleri mevcut. Bence tatiller için minikleri almak son derece mantıklı. Ben kuru şampuan bazında çok ürün denemediğim için diğer kuru şampuanlara göre ortalaması ne derece iyidir bu konuda fikrim yok ama Lee Stafford Kuru Şampuan kullandığım günlerde çok net fark ettiğim, biri iyi biri kötü 2 özelliğe sahip.


İyi Olan Özellik : Evet, işini gayet güzel yapıyor. Pudra görüntüsünü çok fazla yok. Bıraktığı toz saçlarımda çok çabuk dağılıyor. Kesinlikle günü kurtarıyor. Hacim de veriyor ama hacmi öyle aman aman ölçüde değil. Yine de yağlı veya kendinden geçmiş saçları son derece iyi bir şekilde toparlıyor. İnternette bu kuru şampuan için etkilerinden dolayı kötü değerlendirilen kullanıcı yorumları gördüm ama bence son derece başarılı. Bir kuru şampuan daha ne kadar temizlik etkisi verebilir ki? Ben son derece sevdim, hem saçları yıkanmadığı zaman günü kurtarıyor hem de nemli yerlerde kendinden geçen saçları canlandırıyor. Etkisi bana göre pek bir şükela.


Kötü Olan Özellik : Kokusu çok ağır parfümlü ve bu parfüm kötü kokuda. Üstelik de o kötü kokusu saçlarımda gün boyu kaldı. Keşke daha güzel bir parfüm kullanılsaydı da misler gibi saçlarımız koksaydı. Kokusu tıpkı 90'lı yılların ağır deodrantları gibi.


Kuru Şampuan kullanım talimatı ambalajın üzerinde yazdığı gibi uyguladım. Önce kuru şampuanı birkaç kez çalkaladım. Sonra saçlarımdan 15-16 cm kadar uzaklık pay edip saç diplerime sıktım. Zaten spreyli ambalajlı olduğu için kullanımda zor bir durum yaşatmıyor. Daha sonra da tarağa bile gerek kalmadan parmaklarımla o hafif pudra görüntüsünü dağıttım. Bu kadar.


Saçlarımın ihtiyacına göre tekrardan alabileceğim ama daha iyi kokulu olan versiyonunu beklediğim  Lee Stafford Kuru Şampuan etki olarak gayet güzel, fiyatı ise son derece uygun, Gratis 'lerde her zaman yer alıyor oluşu bulunabilirlik açısından iyi, parlak pembe ambalajı zaten çoğu hatunu cezbedicilikte. Bununla birlikte saç derimde en ufak bir kaşıntı/kızarıklık gibi sorun yaşatmadı. Kokusunu saymazsak gayet güzel bir kuru şampuan, öneririm.


Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.