#mim Benim Çiftlerim

Mimlenince bir sevindirik oldum yine mim yine mim dedim ve ilk fırsatta kolları sıvadım. Beni mimledigi için ;''Tek vucutta barınan üç kişinin blogu''  Havva'nın Atlası  ' na teşekkürü borç bilirim :D 

Ben genellikle dizi izlerken çiftleri birbirine yakıştırırım  bu olmuş bu olmamış derim.Bayagıda fazla çiftim vardır.
Hadi bakalım bu  çiftler kimmiş;

ilk çiftim hyunseung &  hyuna ne zaman bu ikisini görsem keşke evlenseler diyorum git gide birbirlerine çok benzediklerini düşünüyorum korede bu ikisinden daha çift görünen çift yok bence :D troublemaker grubunu kuran şirkete  Cube a  teşekkür ederim :D 


bridal mask dizisinden bu yana bunlar çift olsun diye gözetliyorum yüz tipleri  birbirini andırıyor  bana göre uyumlu çiftlerden biri  de joo won& jin se yeon çifti.
  

jung woo sung & go ah ra çifti. reply 1994 dizi boyunca bu ikisinin  sevdigi olmasını istedim hem dizide hem gerçek hayatta ama maalesef jung woo sung başka  bir kızla  birlikte sanırım olsa müthiş uyumlu olurlardı.

lee ki kwang &lee da in beast  grubunun hayranları birazdan  yayınlayınca öldürecekler beni hissediyorum bu  önce ki hyunseung şimdi ki kwang  :D ama napayım kusura bakmayacaksınız beautyler gönül isterdi ki yakıştırmayım gönül isterdi ki   bunu posta almayım ama yapmak zorundayım 20 years old  dizisinde çiftimiz öyle uzun öpüşüyorlardı ki  resmen  mini dizi boyunca öpüşmeyle geçti ee haliyle bende yakıştırdım  kızda güzel hani yani :D 

yoonasuzy mi deseler suzy derim  ikisininde yüzü yuvarlak ten renkleri uyumlu boyu boyuna huyu hyuna  misali bence seung gi ve suzy olsa iyi olurdu  tabi gönül bu  suzy olmadı  ama gu family book dizisinde birbirine uyumlu olan  bir çiftti  lee seung gi &suzy haliyle dizi dışında da hayal ettim.

izledigim diziler arasında en uyumlu çift moon chae won & song joong ki çifti olmuştu nice guy dizisini izlerken   evlenseler keşke dedigim çifttir.Bu kadar uyumlu çift nadir görülür.

park ha sun & yoochun three days dizisinde hadi  azcık aşk dolu bakın hadi azcık  aşık gibi davranın hadi öpüşün demekle geçti gerçi üç günde olacak şey değildi bunlar. Şöyle fotografa bakınca ikiz gibi durmuyorlar mı bence birbirleri  için yaratılmışlar.

snsd  grubunda yuri,tifanny ve sooyoung  bu üçünü bizim çocuga yakışltırdım önce sooyoung dedim ellere gitti tamam tifanny dedim ellere gitti son çare yuri...Yuri gelinimiz sen olmalısın.siwon& yuri çifti güzel olurdu beeee.

yang jin sung & lee hong ki bride of the century dizisi boyunca gerçek hayatta aşıklarmış gibi o hissi bize yaşattıkları için teşekkür ederiz bu çifte ciddi anlamda  gerçekçi buldugum çifti ah ah hong ki nin gelini olsan ne güzel olur ikinizin ses tonu da çok değişik mutlu mesut olur giderdiniz ^_^

işte bu kadar çiftim var  keşke çogu gerçek olsa dedigim  maalesef ki büyük ihtimal  hiç biri çift olmayacak ama hayali bile güzel.. Umarım  yukarıda çift olarak gördügüm bütün ünlüler  istedikleri insanlarla   dogru insanlarla karşılaşır bir ömür boyu mutlu olurlar. Bir mimin  daha sonuna gelirken  mimin  devam etmesi için ben de bir iki kişiyi  mimliyorum... Hayaliland ~~ , Emoş'un Dünyası , kahvemin kokusu ,Arrakis  ve   Uzakdoğu Sevdalısı  sizlerinde çiftlerini merakla bekliyorum  ^_^




Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.