Nob Asetonsuz Oje Mendili



Bu ürünle ilgili yorumlarım biraz karışık. Tercihe göre sevilen, tercihe göre sevilmeyen bir ürün olabilir. Peki ben sevdim mi? Hadi bakalımm...

-Ürün aseton içermiyor. 
-İçerisinde otuz adet ince pedler bulunuyor. 
-Bendeki üzümlüsü, birçok çeşidi de mevcut.
-Aseton içermediği için yağlı bir yapısı var.

Peki performansı nasıl?

  • -İlk fotoğrafta ince pedleri görüyorsunuz. Islak değil, yağlı bir yapısı var. Bu yüzden de pedlerin ıslaklığının gitmesi kuruması gibi bir durum söz konusu değil.
  • -İkinci fotoğrafta ise ojemin üzerinde normal asetonla siler gibi bir ovma yapıyorum hemen şöyle 2-3 kere yaptığımda sağ taraftaki karede olduğu gibi sadece ojemin üzerindeki renkli süslemeleri çıkartıyor.
  • -3-4 kez daha ovaladıktan sonra ojenin tamamını çıkartabiliyor.



- Normal asetona göre biraz daha fazla uğraştırdığını söyleyebilirim.


Tırnaklarımda ve parmaklarımda bıraktığı yağı da çok rahat görebiliyorsunuzdur. Ben bu yağlı histen pek hoşlanmadım. Evet tırnak etlerini güzel nemlendiriyor fakat ojelerinizi çıkardıktan sonra mutlaka kalkıp yıkamanız gerekiyor. Küçücük paketiyle gönlümü fethetse de her yerde kullanılabilecek bir ürün değil ama yine de seyahat canlısı.

Sonuç olarak dört tırnağımı tek ped kullanarak çıkarabildim ama ben biraz zorladım,üç tane ancak çıkartılabilir sanırım. Her seferinde dört ped rahat kullanılacağını düşünürsek..Benim gibi her gün oje değiştiren birisi için ancak 7-8 gün yetebilecek bir ürün. 3tl'lik bir aseton alsam beni 20-30 gün idare eder diye düşünüyorum. Fakat tırnaklarıma asetonla zarar vermek istemem,benim için öncelik sağlık pratiklik değil derseniz de tavsiye edebileceğim bir ürün.
Tercihi sizlere bırakıyorum...

Ürün 30 adet fiyatı  2,50tl
İncelemek ve sipariş vermek için Tık Tık!

Sevgiler.




Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.