Pazartesi Favorisi- Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu


Pazartesi Favorilerimde, bahsedeceğim ürünü fazla incelemeyeceğimi söylemiştim fakat, düşündüm taşındım bu iş böyle olmaz dedim. Neden derseniz, şimdi ben üründen kısaca bahsetsem, bazı şeyler havada kalacak bahsetmesem olmayacak. :/ En iyisi bu pazartesi favorilerimin aynı zamanda ürün incelemesi olması olacak..

Youtube'daki Favoriler videomda da, bu üründen epey bahsetmiştim. 
Uzun süredir göz makyajımın temizliğinde Dalin'in bebe şamşpuanını kullanıyordum. Artık yağ bazlı temizliyicilerden ve kirpik döken makyaj temizliyicilerinden bir hayli bıkmıştım.
Çok yorgun olduğum bir gün, yüzümü yıkamak yerine bu ürünü kullanmıştım. O gün bu gündür elimden hiç düşürmüyorum. 

Neden favorim oldu?
  • -Bu güne kadar göz makyajını bu kadar kalıntısız çıkarabilen başka bir temizliyiciyle karşılaşmadım! Çok net söylüyorum.
  • -Çok zor çıktığı söylenen Maybelline Rocket maskarayı kullanıyorum, onu bile sıfır kalıntı ile çıkartıyor.
  • -Kirpikleri dökmüyor.
  • -Göz çevresini ve cildi kurutmuyor.
  • -Cildi kalıntı bırakmadan temizliyor.
  • -Piyasadaki çoğu eşdeğerleri gibi hafif yapış yapış bir his de bırakmıyor.
  • -Yağ, Etil Alkol, Esans, Renklendirici ve Paraben içermiyor.
  • -Yağ içermeyen bir makyaj temizleyici olduğu için durulama gerektirmiyor.
  • -Makyajımı temizledikten sonra yüzümde kızarıklığa ve hassasiyete sebep olmuyor.
  • -Gözleri yakmıyor.


Benim kullandığım kuru ve hassas ciltler için olanı. Siz, cilt tipinize göre size uygun olanı seçebilirsiniz. 
Ben, hassas ciltlerin bile rahatsız olmadan kullanabileceği bir ürün olduğunu düşünüyorum. Daha önce Bioderma H2o da kullandım, Loreal'in Kusursuz Makyaj Temizleyicisini (yazısı için Tık)  de kullandım, bu ürün ikisinden de çok çok daha iyi.
Benim artık makyaj temizleyicilerimin demirbaşlarından biri oldu diyebilirim.

Ürün 200ml ve 100 kullanım olduğu söyleniyor.
Fiyatı Cyrene sitesinde 19tl.
Cyrene hayvanlar üzerinde test yapmıyor.

Sevgiler.


Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.