Pazartesi Favorisi- Essence All About Cupcake Ruj


Bu aralar een sık ve çok severek kullandığım rujum, Essence'in 53 numaralı All About Cupcake isimli ruju. Rengi, kokusu, dokusu herşeyi mükemmel.



Gördüğünüz gibi çok renk veren bir ruj değil,yarı şeffaf bir yapısı var. Çok ama çok tatlı bir pembe. Yaz aylarında çok hafif makyaj yaptığım için, dudaklarımda da böyle hafif renkler tercih ediyorum. 
Tam sür-çık bir ruj bence. 
Nemlendirme özellikli, hafif gloss yapılı bir ruj. Bu yüzden kalıcılığı çok fazla değil, en fazla 1-2 saat diyebilirim.


Dudakta duruşu da bu şekilde, hafif pembelik veriyor. Fotoğrafta tek kat uygulanmış hali var. Eğer 2-3 kat uygularsanız, daha belli bir pembe tonu elde edebilirsiniz.

Çook tatlı şeker gibi kokusu var, insanın yiyesi geliyor :) 

Benim için bu ruj sadece bu haftanın favorisi değil, gelicek haftaların da rujlarımda favorisi olacak gibi görünüyor. Alıp da pişman olmayacağınız muhakkak kullanılabilecek rujlardan olduğunu düşünüyorum.

Ürünün fiyatı yaklaşık 6-7tl arasında diye hatırlıyorum.

Sevgiler.

Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.