Pembe - Altın Göz Makyajı || Golden - Pink Eye Makeup

Hafta ortasından merhaba :)
Ben bu aralar renkli makyajlara takmış durumdayım. Evet yanlış duymadınız renkli makyaj dedim :) Normalde renkli göz makyajıyla gene dışarıya çıkmam ama size örnek olması için renkli makyajları denemek istiyorum. Elimde pek renkli far olmadığı için de istediğim makyajları yapamıyorum. Sanırım renkli renkli kocamaaan bir palete ihtiyacım var :) Neyse lafı uzatmadan makyaja bir göz atalım ;)


H&M pembe allığı far olarak kullandım. Ne kadar canlı olduğu kabından da anlaşılıyor ama gözümde çok hafif gözükmüş her zaman ki gibi :/ Siz tahminen ne kadar koyu olduğunu anlarsınız. Altın renk içinde Balm Jovi paleti kullandım. Dış köşeye derinlik vermesi içinde Flormar 07 palette ki kahvelerden birini uyguladım. Benefit They're Real Push Up Liner' ın ne kadar kötü durduğunu daha rahat görün diye tekrar kullandım! Öve öve bitiremeyenlere anlam veremiyorum. Neyse.. Umarım beğenirsiniz ve size fikir verir.


Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com
Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.