Yves Rocher Lotus Çiçeği Duş Jeli


Bugünün yazısı aslında bir yaz makyajı olacaktı ama malesef teknik aksaklıklar sebebiyle bugün o yazıyı yayınlayamıyorum. Makyajı yaptım, fotoğraflarını çektim, ama fotoğraf makinam yeni olduğu için aktarmada bir sorun yaşadım. Cumartesi gününe belki yazabilirim.

-Bu duş jeline gelecek olursak..
-Kokusu muh-te-şem! 
-Tertermiz, ferah ve harika kokuyor. 
-Kesinlikle duşta bunu kullandığımda kendimi gün boyu harika hissediyorum. 
-Kokusunda en ufak bir yapaylık yok.
-Yves Rocher'ın duş jellerini zaten çok beğeniyorum ama bu favorim oldu. 
-Paketinin güzelliği rengi de insanı zaten cezbediyor.
-Köpürmesi Yves Rocher duş jellerinin hepsinde olduğu azıcık bir miktar deli gibi köpürüyor.
-Cildi kurutmadan temizliyor.
-Cildiniz yumuşacık oluyor.

Bir duş jelinde başka ne olabilir ki?

Ben çok sevdim sizde denemek isterseniz Yves Rocher mağazalarından ve internet sitesinden satın alabilirsiniz.

Ürün 200ml fiyatı şu an internet sitesinde indirimde ve 6.90tl. Bu fırsat kaçmaz bende 2-3 tane alacağım şimdi. :)

Sevgiler.
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.