Alışveriş! (Flormar-Watsons-Sephora-Gratis)

Bayram indirimden önce ve sonra aldıklarımı birleştirip sizlere bir yazı hazırladım.

Bakalım mı neler almışım? 

Flormar Alışverişim;


Flormar, çıkardığı koleksiyon ürünlerinin üzerinden belli bir zaman geçtikten sonra büyük indirimler yapıyor.

Flormar Passionate Dots koleksiyonunda hala devam eden %70'lik bir indirim var. İncelemek veya satın almak isterseniz Tık Tık!

Ben de bu indirimine kayıtsız kalamadım.

1-Flormar Shimmering Terracotta Powder: Işıltılı harika bir allık, benim gibi esmerlerde aydınlatıcı olarak bile kullanıılabilir. Fiyatı: 13,75tl.

2- Flormar Toz Pudra: Daha önce hiç toz pudra kullanmadım, eğer çok aşırı donuklaştırmazsa göz altlarımda kullanmayı deneyeceğim. Fiyatı: 6,00tl.

3-Flormar Tekli Farlar: Bu kadar uygun fiyata kaçıramazdım :) Fiyatı: 3,25tl.

4-Flormar Lipgloss: Rengi bir harika. Fiyatı: 4,25tl.

Watsons Alışverişim:


Watsons Alışverişimin bir kısmını indirim sepetinden 2,99tl'ye aldım. 
Bunlar;

5-Watsons Solait Roll-on Spf 50: Harika kokuyor.

6-Kirpik Kıvırıcı

7-Watsons Refreshing Leg Mask Bacak Maskesi : İlk defa bir bacak maskesi deneyeceğim :D

8-Rimmel London Salon Pro: 712 Rhytm& Blues 

9-Rimmel London 058 Lemon Drop : Harika bir sarı <3

10- Maskeler: indirimdeydi 1,99tl.

Gratis Alışverişim;



11-Benri Aseton: Fiyatını hatırlamıyorum :/

12- Elseve Mucizevi Yağ: Bu ürünü çok seviyorum, ikinci şişem. İndirimde 9tl'ye almıştım.

Sephora Alışverişim;




13-Sephora Softening Facial Mist: Termal sular gibi ama harika kokuyor. Küçük boyunu aldım, tam çantaya atmalık. Fiyatı 11,90tl.

14- 2 in 1 Waterproof Eye Makeup Remover Gel: Denemek için aldım. Bakalm göz makyajını nasıl çıkartacak. Fiyatı sanırım 10tl civarndaydı.




15- Benefit Primping With The Stars: Off hala uzaktan bakıyorum dokunmadım bile :) İlk izlenim videosu çekmeyi düşünüyorum ne dersiniz? Fiyatı 125tl.

Karşısına geçip saatlerce izleyebilirim :)

Lilakutu Alışverişim;


16- Nonique Yoğun Nemlendirici Göz Çevresi Kremi: Kuru bir göz çevresine sahibim, bakalım ihtiyacıı karşılayabilecek mi? Fiyatı:33tl.


Parfümeri Alışverişim;


17- Dermokil Şampuan: Uygun fiyatlı olmasına rağmen saç dökülmemi durduruyor. İkili 12,90tl.

18- Gold Et Pensleri: Fiyatları 10tl ve 5.tl

Bargello Alışverişim;


19- Bargello Erkek Parfümlerinden 695 ve 530: Çok ferah ve unisex kokular, yazları erkek parfümlerinin ferah olanlarını kullanmayı seviyorum.

Alışveriş videomu izlemek isterseniz TıkTık!

Aldıklarımdan kullandıklarınız var mı?

Sevgiler.


Paylaş
, , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.