Bitenler Kulübü #43

Bitenler Kulübü

Bitenlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü 'mün bu sefer 43. kere blogda yer alıyor. Aralarında çok sevdiklerim de var, eh işte dediklerim de. Ayrıntılar şu şekilde :

bitenler-kulubu-blog
Bitenler Kulübü




bitenler-kulubu-blog
Bitenler Kulübü


1) Organix Mandalina Zeytinyağlı Derinlemesine Bakım Şampuanı :  Yıpranmış saçlara özel formüle edilen bu şampuan bana kalırsa ağır bakıma ihtiyaç duyan saçlara göre değil zira verdiği bakım kurtarıcı tarzda değil. Sülfatsız şampuanlara imza atışı nedeniyle öteden beri sevgimi kazanan Organix 'in bana kalırsa daha güzel şampuanları var. Bu şampuan orta şekerdi diyebilirim. Saçlara verdiği parlaklık en güzel yanı idi.


2) Beauty Blender Cleanser : Makyajda airbrush etkisi veren ve benim bayılarak kullandığım Beauty Blender makyaj süngerinin kofresinden çıkan bu temizleyici baştan çok sevmiyor olmama rağmen kullandıkça daha çok sever oldum. Pompalı sistemi sayesinde sünger temizliğini pratikleştirdi. Günlük olarak yaptığım her makyajımda kullandığım halde baya bereketli idi. Temizlemesini baya sevdim. Pahalı olduğu için tekli olarak yeniden alabileceğimi sanmıyorum çünkü henüz aldığım yeni bir Beauty Blender seti var ve ne yazık ki onda bu temizleyici bulunmuyor. Eğer uygun fiyatıyla bir şekilde denk gelirsem yenileyeceğimden eminim. Eskiden Beauty Blender resmi olarak Türkiye'de vardı hem de resmi distribütör garantiliğinde online alışverişe açıktı ki ben de yıllar önce BB Kofre 'sini o şekilde almıştım. Şimdi artık yerinde yeller esiyor. Umarım tekrar Türkiye'ye giriş yapar da rahat rahat alabiliriz.


3) Yves Rocher Portakallı Duş Jeli : Çok sevdim. Böyle meyveli duş jellerini genel olarak seviyorum. İçerik olarak çok iyi olduğunu söyleyemem ama ben vücut duş ürünlerinde cildime gösterdiğim hassasiyeti göstermiyorum ne yazık ki. Tekrardan alma ihtimalim bir hayli yüksek. Yves Rocher 'i genel olarak seviyorum zaten <3


4) Skin79 Leke ve Kırışıklık Giderici El Kremi : Ellerimde henüz (umarım çok geç karşılaşırım) kırışıklık veya leke yok. Yaşlanınca bu kaçınılmaz son, hatta bilirsiniz çok sık söylenen bir söz vardır "Kadınlar yaşlarını ellerinden gösterir" minvalinde. Ben el kremlerini bunu önlemek için kullanmıyorum, sadece yaydığı kokular ve sağladığı yumuşaklık için kullanmayı seviyorum. Bu el kremi içerik olarak beni şaşırttı, çünkü beklentimin daha üzerinde bir kaliteye sahip. Kokusu da hoşuma gitti, yenileyebilirim.


5) Watsons Çilekli Duş Jeli : Bunu alıp da duş jeli olarak kullanmak sanırım vücudumuza yapacağımız en büyük kötülük olur. Tamam ben de duş ürünlerinde içeriğe çok dikkat etmiyorum ama bu duş jelini kullanacak kadar değil. Watsons 'ın kendi ürünü olan bu duş jelini ben seyahat zamanlarında el yıkama sabunu olarak kullanıyorum. Yer kaplamayan minik hali bu anlamda işime yarıyor ancak bir duş jeli olarak asla kullanmanızı tavsiye etmem.


6) Daiso Blackhead Siyah Nokta Çıkarıcı Maske : Yıllardan beri kullandığım, bittikçe Ebay ile yenilediğim siyah nokta maskesi. Gayet de memnunum, siyah nokta derdinden beni kurtarıyor. Henüz bloga ayrıntılı bir yazısını yazmadım ama oldukça sevdiğimi söyleyebilirim.


bitenler-kulubu-blog
Bitenler Kulubu

Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.